prins06,prinsesse09 Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hei. Lurer veldig på å prøve 30 days. Noen som har erfaringer, virker det eller ikke. Har hele mitt liv gått opp og ned i vekt, og vil så gjerne komme meg ned, og bli der, prøvd de fleste kosthold...... Håper på svar:) takk
Fire småtroll Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 De testet disse pillene på TV, var det TV2 hjelper deg, eller Puls på NRK kanskje? Jeg så ihvertfall programmet og de hadde INGEN effekt. Produsenten nektet å kommentere resultatet på TV... Var flere eksperter som uttalte seg og de mente alle ville gå ned i vekt om de fulgte "reglene" for 30 days kuren som står på eksen, men det er ikke tablettene sin skyld. Det står nemlig på pakka at mens du går på kuren skal du drikke mer vann, ikke spise sukker, spise mindre karbohydrater og mer proteiner, ikke drikke alkohol og mosjonere hver dag (gå turer osv). I følge produsenten er dette for å hjelpe prosessen med å rense kroppen, men disse rådene alene vil gjøre at du går ned i vekt, uten å ta tablettene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå