Gå til innhold

Tlf min er sperra!!! shit,hva gjør jeg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren skulle betale regningene,og la tydligvis bare mine regninger fra chess til side,og glemte det.. samme med inkassovarsel ol.

Hva gjør jeg for å åpne igjen? Må jeg ringe chess?(ikke med min såklart,hehe)

eller holder det bare å betale regningene,og så kommer det seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først betale, så ringe. Det er vel et reåpnings-gebyr på sånt.

Skrevet

Det aller første du gjør er å betale regningen. Deretter tar du selv kontroll over regningene dine hvis det er slik at din samboer er et rotehue som klarer å "legge til side" et inkassovarsel.

Når det er gjort kan du jo sette deg ned og vente, de åpner når de får betalingen din.

Skrevet

Signerer, betal og gi beskjed om at betaling er lagt inn.

Skrevet

Ja skal ta regningene selv framover!

Ehm, jeg finner bare en av to brev fra LINDORFF(inkassofolka) hva gjør jeg nå da??

Skrevet

De har oversikten hos Lindorff.

Skrevet

Jammen jammen! Jeg har jo ikke tlf å ringe med :( bor langt unna folk og! (mannen klarte å få sin egen sperret og)

Skrevet

Betal regningen på posten eller direkte i banken og faks over kviteringen, da åpner dem den samme dag....Hvis ikke tar det ca 3 dager før betalingen er registrert hos dem. Men hos chess kan du vel betale direkte på mine sider, og da ser dem det med en gang. Det holder at du betaler hovedkravet rett til chess også tar du resten med lindorf!!!!

Skrevet

Ikke for å forsvare mannen, men kan det være slik at det ikke var penger i gjenn til tlf regningen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...