Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Lisjejenta her har funnet ut at knappene på komfyren er spennende å vri på. Hun når ikke opp til platene enda, men den tid kommer nok også. Jeg sitter og ser på et komfyrvern fra www.bsprodukter.no og synes det ser lurt ut, men føler at jeg ikke har peiling. Hva har dere? Funker det?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 www.bsprodukter.noi har den, men et helvete å få montert.Du må få den limt 4 steder samtidig. Men funker greit. De får jo tak i knappene hvis de vil under, men de er mer gjemt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 IKEA har en som er både billig og bra-
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Det står jo ikke noe sted i monteringsanvisninga at det skal limes? Den skal skrus sammen og skrus fast på ovnen. Har jeg misforstått noe?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Ikea sin dekker vel ikke fronten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå