Gå til innhold

Er det flere enn meg som IKKE har hamstret bleier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som alle har, men jeg har bare ikke. Synes ikke bleiene i utgangspunktet var dyre heller.

Bleiekrig vil det alltid være mellom kjedene, kanskje ikke så billig som nå...men krigen går aldri over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 3 bleiebarn, og har ikke hamstret. Eller jeg har jo alltid ett lager i hus, det har jeg, men har ikke kjøpt mer utover det jeg bruker. Bleier er jo latterlig billig i utgangspunktet.

Da jeg fikk eldstemann for 13 år siden, så brukte en bleiepakke å koste 79,90. Da hamstret jeg når det var på tilbud til 59 kr hehe.

Så det er stor forskjell på så kort tid.

Skrevet

Vi har ikke hamstret!

Har ingen tro på at krigen går helt over... og dersom det gjør det, har vi råd til å kjøpe bleier med den prisen de egentlig koster også..

Gidder ikke stresse med å hamstre bleier... er førstegangsmamma, og har ikke peiling på hvor mange bleier av hver str babyen trenger, eller åssen merker jeg skal kjøpe.. altså nå bruker vi pampers, men hvem vet.. når ungen blir større så er det kanskje libero bleiene som er de beste?

Det er så individuelt fra unge til unge det der (har jeg hørt..) så jeg gidder ikke stresse med det..

(har ikke hamstret middagsglass heller vi...)

Skrevet

Nei jeg har ikke hamstret bleier, og skal det ikke heller.

Hadde jeg vært sjef i en av disse butikk kjedene hadde jeg satt opp prisene på trass netopp pga av folk hamstrer.

Skrevet

Nei, jeg har ikke hamstret bleier. Har alltid en pakke eller to liggende på boden, men ikke noe mere enn det.

Skrevet

Nei jeg har ikke hamstret. Det kommer fortsatt til å være konkurranse mellom kjedene så at prisen flyr til himmels har jeg liten tro på. Kommer sikkert en økning, men vi tar oss heller råd til det enn å risikere å sitte med et lager av bleier i en størrelse som blir for liten.

Gutten vår hoppet nærmest over str. 4 i bleier. Tror han brukte den i ca 2 uker før det var over på str. 5. Og str. 4 er en av de som de fleste anbefaler at man hamstrer fordi barna bruker dem leeeenge.... nåja, ikke min ihvertfall.

Skrevet

Har ikke hamstret jeg heller men kjøper med som regel en pakke når jeg først er innom butikken . . . First price = 5 kr :P

Skrevet

hehe - overhode ikke!

Men så bruker vi to bleier i døgnet da, så det blir jo ikke store utgiften uansett.....

hamstrer egentlig sjelden på tilbud, annet enn kanskje noe kjøtt/fisk om jeg får ånden over meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...