Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 bestille sånn kurv som babyen kan sove i,og isåfall hvordan gjør man det? Eller får man det automatisk? Flyr til thailand i januar med min 7 mnd gamle baby,direkteflygning med Thai Airways fra gardermoen. Noen som vet? Og hvordan løser jeg det med mme og barnemat?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hos klm måtte jeg ringe og bestille etter et billettene var bestilt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Du kan ta med deg mme og barnemat uten problemer. Selv hadde jeg med termos med kokt vann og flasker med kaldt vann, og pulver. Vi fikk ikke kurv når vi reiste, men det var charter til Tenerife. Mini var 5 mnd da, og sov på fanget våres og oppå matbrettene. :-) Gikk helt fint.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 De hadde ikke på det flyet jeg hadde.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Du kan ringe og høre om de har det. Hvis ikke må den sitte på fanget. Mme og barnemat er ikke noe problem, jeg flyr mye, har med termos med varmt vann, vannflaske med kaldt vann og pulver på dispensere.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er ikke sikker på om det går da din baby er over 6 mnd. Disse kurvene er laget for babyer under 6 mnd. Men du kan vel ringe å høre? Man får det uansett ikke automatisk, for da jeg reiste måtte jeg bestille Ingen problem å få varmet mat og få varmt vann på flyplassen eller på flyet!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Måtte selvfølgelig inn å sjekke på thai sine sider, og det stemmer. Baby under 6 mnd. Men det står noe om under 10 kg også... og regner med din er det.. Men tror babyen MÅ være under 6 mnd. Men ring å hør med de du. her er link til det jeg fant. http://www.prthaiairways.com/thaiair_4p/front/knowledge_detail.php?lg=en&dng=1 hilsen 2039
Tigergutt Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 "Sovekurv/nett" er tillegg og må bestilles ekstra. Er litt usikker på om charter har dette, men da vi fløy rutefly fikk jeg bestille et slik nett. All barnemat får du tatt gjennom sikkerhetssjekksen! God tur!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Du må betale ekstra for å få et sete hvor det er mulig å henge opp en sånn kurv. Vi skal reise langt med star tour snart og der kunne vi allerede i september bestille seter for en tur vi skal reise på i januar. Vi fikk ikke bestilt den dagen vi fikk mail om at det var åpent for å bestille og dagen etter når vi gikk inn, så var alle setene hvor det var mulighet for kurv, bortbestilt allerede. Tipper det er alt for sent for dere også å få et sånt sete, men sjekk opp med reiseselskapet. Anbefaler dere uansett å bestille seter sånn at dere vet dere får et med normal eller ekstra beinplass. Vi fikk de trangeste setene på hele flyet for noen år siden når vi reiste med en på 6mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå