Gå til innhold

skal jeg ta kontakt,eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sitte å kikka litt på noen opptak jeg har på pvr, og litt uti programmet, turnuslegene fikk jeg et lite sjokk.

Der var det ei dame, som hadde et kraftig migrene annfall,fikk medisiner, men tålte ikke den, og måtte få motgift, veldig dramatisk hendelse, ble innlagt på sykehuset....jeg føler veldig med henne, og skulle så gjerne tatt kontakt, og ønsket henne god bedring...men....jeg har før sendt venneforespørsel, og ikke fått svar, så regner med at ho har avslått.

mitt liv har vært litt turbulent, og etter hva jeg har skjønt så har hun snakket med min x mann, og fått hans versjon, noe som ikke helt stemmer....han har jo ikke sagt at det ble slutt mellom oss pga han misshandlet, meg og mine 2 barn, jeg flyttet....

så hva tror dere at jeg burde? jeg har så lyst til å få kontakt med henne,og igjenoppta det vi en gang hadde, vi var bestevenner, i flere år....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ?? Skjønte ikke helt hva du mente? Ville du ha kontakt med ei som var pasient på turnuslegene for og fortelle om at du har blitt mishandlet? i hvilken sammenheng??

Skrevet

uff, ikke meningen å gjøre det så vanskelig å forstå.

saken er den at jeg kjenner dama fra før, og ikke pga dette programmet,men der jeg så ho igjen nå......

og skal vel ikke fortelle at jeg ble misshandlet....det er ikke noe poeng her.

Skrevet

Hæ?? Du lar dama være i fred, du slutter å "stalke" henne og går videre med livet ditt

*rister på hodet over rare mennesker*

Skrevet

takk for ditt synspunk, jeg burde vist bedre,enn å legge det ut her på anonym.....

HI.

Skrevet

Hvis hun har avvist din venneforespørsel vil du se det på at du kan adde henne som venn igjen, hvis ikke vil det vel stå at du venter svar...

Hvis dere er gamle venner så synes jeg du kan sende henne en melding og ønske henne god bedring, og ønsker du å være en nær venn igjen så kan du vel fortelle henne at du har tenkt mye på henne og savner det dere en gang hadde. Så er det opp til henne om hun "biter på". Gjør hun ikke det så la henne være.

Skrevet

tusen takk for ditt svar.

du har helt rett i at vi var veldig gode venner, men det ble ødelagt av min x som hadde kontakt med henne etter bruddet,og ikke jeg.

jeg får se hva jeg gjør, jeg er ikke så tøff av meg, og liker ikke å få uvenner.

kanskje derfor jeg ble litt såret av svarene her inne, for jeg trodde ikke dette var noe å si hææææ på. (2 andre svar her inne )

så igjen, tusen takk :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...