pusugle Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har iPhone og er på jakt etter noen bra baby apps. Foreløpig har jeg lagt til: Babyverden.no - Norsk med en liten tekst og info om utvikling hver dag Babydax - Svensk - hver uke opdateres størrelsen på babyen (Eks. Min bebis er stor som en avokado) og ukes brev med info om babyen, mor og litt til partner. Du kan også legge inn bilder. Det er egentlig en reklame for babyforsikring, men det gjør ikke noe. Jeg synes særlig det med størrelsessammenligningen er litt kult. Veldig spennende å gå inn i ny uke, og se hva det neste blir. Graviditetskalender - Svensk - Ukentlig info om barnet og tekst til mor og partner. Jeg synes ikke denne var så bra... Er det noen andre som har funnet noen kule/nyttige apps?
3små-snart4barnsmor Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 ah dem må jeg kik etter. Selv har jeg "babybump" og "prenancy ticker" bare kik på marked etter dem
3små-snart4barnsmor Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 "preGnancy ticker" ment jeg selvsagt
Femina_74 Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Hei, Litt sent svar, men selv bruker jeg BabyBump og veldig fornøyd med all funksjonaliteten der. :-) Man kan føre dagbok hver dag, legge ved bilder, føre opp spark osv osv.. :-) Lykke til. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå