Gå til innhold

Noen fra Østensjø-området?


eje*lykkelig*

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg lurer på om det er noen gravide i Østensjø-området som venter barn omkring juli. Det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke langt, nei:) Jeg bor på Skullerud, så ser rett over på Lambertseter fra vinduet mitt:) Min termin er 7. juli, men regner med å bli flyttet litt utover i juli på ultralyden. Har du noen barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er nr 1. du da? vi ser etter noe større, litt upraktisk med 1 soverom i høy 3 etg uten heis, men vi blir nok værende på nordstrand/lambertseter :) er du opprinnerlig fra skullerud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres tungt ut uten heis! Da blir du sikkert super sprek;) Soverom virker som er et evig problem i Oslo når man er i fasen der man får seg barn. Har en gutt på litt over 2 år og da han kom måtte mannen min bygge et nytt barnerom(han er tømrer). Blir enda litt mer trangt nå, men ser at for å få noe større som f.eks et rekkehus må vi spare en god stund til! Er ikke fra Skullerud, har bodd her i 3 år. Vært i Oslo i overkant av 8 nå:) Er du fra Lambertseter? Jobber du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, sammentreff! Jeg begynte på HiO i høst og skal bli sykepleier selv:) Jobber på to avlastningshjem for barn. Var så heldig å få utvidet timene mine på et av dem og fikk ny jobb på et annet nå for en ukes tid siden. Rekker akkurat å jobbe så mye NAV krever. Deilig å slippe å lete etter jobb utover våren.. Bergen er jo et stykke unna da, men da trives du sikkert i Oslo siden du har blitt så lenge?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke østensjø, men lambertseter her også.

2roms 3.etasje uten heis her også:) kjenner litt på den med tanke på barnevogn, handleposer, bikkje og styr. Mye unødvendig sinne som får utløp da tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trives i oslo ja, men vil hjem til bergen en vakker dag. traff samboer mens jeg bodde i bergen, og flyttet for å satse på forholdet og for å studere et annet sted :) ja, godt å ha økonomien og jobb situasjonen ordnet, en mindre ting å tenke på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he:) Blir ofte slik. Hva gjør man ikke for disse mennene;) Regner med å flytte ut av byen om noen år selv, men kanskje ikke så langt som til Bergen. Tenker litt på skole for barna og slikt, er ikke helt sikker på om jeg tenker at andre steder enn Oslo er bedre å vokse opp. Hadde jo også vært hyggelig med en liten hage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SommerBaby2011 - du kunne, med unntak av noen få detaljer, nesten vært meg :D

 

Bor også på lambertseter, er opprinnelig fra bergen, men har bodd i oslo i 6,5 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla-Turkis!

hvor på lambert bor du? :) tenker på helsestasjon du hører til? ser at bekkelaget/nordstrand området er ett sted og lambertseter/karlsrud ett sted ( tror jeg det var). sendt mail til de for 2 mnd siden uten svar, men skal til første lege kontroll onsdag så kan jo ringe dem etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor rett ved det nye Lambertseter legesenter. Noen 100 meter unna munkelia tbane.

Har ikke tenkt på helsestasjon enda. Har hatt litt sperre på å være for gravid og planlegge for mye før de magiske 12ukene:) Var på 1.kontroll hos lege og har tatt blodprøver, søkt fødeplass, ultralyd osv. Har fått time til ultralyd i uke 18+ så har tenkt at jeg ikke har noe behov enda hvertfall for å ha noe time imellom der. Men tenkt til å gå til jordmor neste kontroll. Er vel uke 24 noe rundt der som er neste + så er jeg heldig å ha ei i vennegjengen som er ferdig jordmor til sommeren nå så ringer heller henne om jeg har små spørsmål i mellomtiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, jeg bor også RETT ved det nye legesenteret ;)og min mamma er også jordmor så har henne å spørre i mellomtiden ;) liten verden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo noen gravidel fra Lambertseter da:) Var på senteret i går for første gang og må si dere er heldige som har fått flere flotte butikker og spisesteder! Mekka for trillegrupper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EnSkatt&Julispire: Regner med at en skatt betyr at du har barn fra før, hvor gammel er skatten din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...