Gå til innhold

Hvor mange skal føde på haugesunds sykehus? Kansje vi treffes:-)


sisten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg venter vårt første barn 5.april. Er 34 år og har akkurat flyttet til Kopervik. Skal på gravidsvømminga på Tysværtunet på mandag, du også?

Hilsen Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) jeg har kronisk problem med uvi så har ikke turt å svømme på en stund. Jeg jobber faktisk i kopervik :-) jeg er 29 og venter nr 3:-) har 2 jenter og venter gutt., vet du hva du får :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det blir, men antar at det blir enten gutt eller jente. c",) Vet du om det er ordnes noen gravidtreff eller andre aktiviteter i Haugesund? Litt stusselig med sånt i Kopervik... Prøver å komme i kontakt med andre i samme situasjon siden vi akkurat er flyttet hit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-) Me har termin 21.april me nr 2,har ein gutt på snart 3år og venter nå ei jenta og hu ska selfølgelig komma te verden på haugesund sjukehus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! eg har termin 16. april, og skal føda på haugesund sjukehus. Me har ei jenta på 3 frå før. Nå kjem det visst ein gut :)

Eg skal faktisk òg til tysværtunet på mandag for å svømma..håpe d blir kjekt.

Me har snakka om å få til treff i haugesund, men ingenting som er avklart. Kanskje i nærmaste framtid :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite aktiviteter i nærheten;-) litt vannaerobic og fødselsforberedende kurs. Vi får arrangsjere noe selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff! c",) Det hadde vært kjekt. Forslag fra dere som er litt bedre kjent? Vi sees uansett på mandag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka dag passe d/passe d ikkje for folk å treffast då? mandag passe ikkje for meg. Eg kan prøva å setta opp eit BiM-treff, vis eg får respons på dagar som passe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, skal også føde i Haugesund. Bor på Avaldsnes og jeg går til vanngym i Tysvær ogsa. Men i den gruppen som begynner 20.45. Har termin 16. april så det er mulig at vi treffes i sykehuset. :D Har ei 1.5 år jente hjemma fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!!

Jeg har termin 2.april og skal prøve Haugesund sykehus denne gang, har fra før født på Stavanger sykehus... Hvordan går det med dere gravidsvømmere?!? Jeg har meldt meg på gravidsvømming på revmatismesykehuset, men har ikke prøvd dette før. Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kommer nok også en tur på fødeavdelingen i Haugesund i april :-) Har termin den 17. Kunne også tenkt meg å begynt på vanngym/gravidsvømming - gjerne på Tysværtunet denne gang for å prøve noe nytt. Er det mulig å melde seg på enda - og hvor i tilfelle? Jeg gikk på revmatismesykehuset sist - det var koselig det! Kjekk prat først og så litt avslappende tid i varmt basseng :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...