Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Min datter på snart 5 har bestemt seg for å være-kaptein sabeltann.diverse prinsesser,spøkelse,nisse++ Ikke lett å velge i den alderen:p
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Vi pynter oss til nyttårsaften. Vi kler oss ikke ut. Og når vi går julebukk er vi selvfølgelig små, og store, nisser, men aldri på nyttårsaften. Da er det ro i heimen og ingen ræking på dørene.
MintCondition Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Aldri hørt om å kle seg ut på nyttårsaften jeg. Da jeg var lita gikk vi julebukk i romjula, men kledde oss alltid ut som nisser og sånt ja.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 Hehe,oki:) Vi har alltid gått julebukk på nyttårsaften,og det er vel vanlig i hele byen her:)(Bergen)
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 I ettermiddag hadde jeg to store julebukker på besøk med hvert sitt fjellkrus i hånda, hehe:) Bra vorspiel det! Og de sang så... ehhh... interessant? haha!
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Gutta mine skal vel være Spidermaner som vanlig Og vi kler oss ut når vi går julebukk i Bergensområdet, og pynter oss etterpå.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 vi kler oss også ut akkurat når vi går, etterpå er det på med fin klær. Vi bor også i Bergen. Her har veslejenten på 3år bestemt seg for å være Kaptein Sabeltann
mai mammaen til to Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 4 åringen skal selvsagt være prinsesse.. hun gleder seg vilt.. 2 åringen skal være Kapteinsabeltann.. fikk seg fullt utstyr til jul.. han husker ikke helt hva nyttårsbukk er.. men tror han kommer til å like det. han skjønte iallefall fort i fjor at det var lurt å stille seg fremst. hehe
mai mammaen til to Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 her i bergen går vi ikke julebukk men NYTTÅRSBUKK.. det er jo bare KJEMPE koselig.. alle ungene som kommer på døren og synger osv. det var det aller kjekkeste med hele nyttårsaften når jeg var liten.. ungen syns det er stor stas når det ringer på døren og.. husker kusinene og fettrene mine var liten, de hadde familie på østlandet og de var kjempe sure når de måtte feire nyttårsaften der. var ikke det samme å gå julebukk i romjulen...
Monajenten Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Helt enig bobby booo, har også feiret noen ganger på østlandet og hatet at det var i romjulen. Syns det er greit å ha én dag å forholde seg til, både for de som går NYTTÅRSbukk hehe, og de som skal gjøre i stand. Men alt er vel hva man er vant med. Her blir det Kaptein Sabeltann og en eller annen Disneyprinsesse:-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Her blir det en indianer og en prinsesse ;o)
Villa Perlesukker Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Ulltruse og ullBH om det finnes...så ulllongs med ullgenser og gjerne et lag ull over der igjen.... Så har jeg i veska: ibux, paracet, nesespray og handkerchiefs.... eeeh ved nøye ettertanke tror jeg heller jeg blir i sengen.... host!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå