solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Guttungen fikk DS før jul og gubben har tilgodelapp på elkjøp... jeg ønsket meg et DS spill så hva er bra?????
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 Ok, takker =)) Sendt gubben på butikken så han skal se hva han finner... =))
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg leker med 6-åringens Super Mario når han sover
Fjerteberte Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Super Mario er gøy... Det samme er Zelda:)
<3A&A<3 Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 super mario er og blir det beste spillet! For barn i alle aldre.hehe... Dattern min kjøpte seg det i går,på platekompaniet har de det nå til 299,- Sønnen min har hatt det en god stund,og jeg har tyv-lånt det masse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå