Pippilotta med 2 blå! Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Fikk så lyst til å bake, og ser på oppskrift på sjokoladekjeks. Ser det skal være vaniljeessens i. Det har ikke jeg... Kan man bruke vaniljesukker i stedet eller blir det bare rot? *har ikke peiling....*
sillyfilly og Olivia Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Skulle vel gå greit Kanskje ha en dråpe ekstra melk i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå