Gå til innhold

Symptomer...


Pogoled

Anbefalte innlegg

Andre som sliter med hodepine og "bomull i hodet", svimmelhet og slapphet?

Svimmelheten/bomullsfølelsen dukker ofte opp på morgenen da jeg ligger i senga. I tillegg våkner jeg på morgenkvisten og får ikke sovne igjen (våkner fordi jeg må opp og tisse).

 

Mistenker noe blodtrykks-greier...?!?

 

Andre som har det slik???

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 6+0 og har det ikke sånn. Har tidvis hodepine, men nå er det vanskelig å si hva den kommer av for jeg har fått bihulebetennelse ://

 

Gravid symptomene mine: Går på do om natta, småkvalm om jeg ikke spiser ofte nok, humørsvingninger, murringer. Mye trøtt og slapp.

 

Passer du på å drikke og spise nok? Merker jeg trenger mye mer drikke nå. Ellers kan det være lurt å få sjekket jernlageret, det slet jeg med i sist svangerskap, og trengte litt påfyll av jern. Ble ofte slapp og svimmel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jernlageret ja.. det kan du si! Det har jeg helt glemt å tenke på. TAKK:)

Jeg har jo stort sett lave jernlagerverdier uten å være gravid, så det er sikkert derfor jeg har det slik nå...

 

Ut og kjøpe jerntabletter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert jernlageret ditt, ja. Her har jeg omtrent ikke klart å spise nok jern i de to forrige svangerskapene, så klok av skade har jeg begynt å ta tabletter fra positiv test denne gangen.

 

Knask i vei! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen !! :-)

 

Jeg er også svimmel, småkvalm, ømme bryster og tørst. ikke minst, TRØTT. har sovet 11 timer de 2 siste nettene (jeg sover aldri mer enn 7 t pr natt ellers).

 

svimmelheten er skikkelig plagsom til tider. men drikke, spise ofte, sove nok og ta vitamninene du trenger tror jeg nok skal gjøre susen :-)

 

lykke til ü

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

 

Ja, merker jeg sover mer enn vanlig.. Det er rart med disse symptomene!

 

Bedre i dag og det er nok fordi jeg har begynt å drikke mer vann. Krysser fingrene for at heretter går det bare oppover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første hadde jeg migrene hver dag i 5 mnd.... Ble mye seng, for å si det sånn. Var et rent helvete. Var svært lite å gjøre med det. Hadde fint bt og alt var som det skulle, så det trenger ikke å være noe galt.

Denne gangen har jeg kun hatt det 1 dag til nå. Vanlig hodepine kommer og går, men det er bare å bite i seg.

Savner å kunne sove når jeg er dårlig denne gangen. Men en 2,5 åring som er høyt og lavt, som jeg har alene stort sett hele tiden, blir det ikke mange pauser. Så nyt roen dere som er førstegangs;-)

Nattesøvnen er også dårlig. Våkner og går på do og får ikke sove igjen. Mest pga kvalmen. Og at jeg vet hvor slitsom neste dag blir...hehe.

 

Håper vi blir bedre alle mann om noen uker. Jeg har jo termin tidlig i august så går i uke 10 nå.

 

God bedring:-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Dollypopp, skal prøve å nyte tilværelsen... skjønner det er mye tyngre med en liten til å tenke på og!

 

Du spretter snart over på 2. trimester du da...! Heldiggris...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...