Gå til innhold

Kan JEG være gravid? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det startet 25.des på kvelden at jeg kjente jeg ble så øm og sliten i korsryggen... Så kom murringene i magen like etterpå. Jeg var helt sikker på at det var mensen som var på tur, men den kom ikke(Vanligvis går det kanskje en dag eller to). Så fikk jeg en slags merkelig følelse i hele meg dagen etterpå. Kan ikke beskrives.. Bare har aldri kjent noe lignende før.. Jeg ble veldig oppblåst og "hard" nederst i magen og kjente a det vibrerte på en måte. Ble litt uggen når jeg skulle lage meg mat- ingenting fristet. Føler meg ganske surrete og sprudlende :P . Sånn har det fortsatt helt til i dag, litt av og på. Mest kjenner jeg det i ryggen. Utpå ettermiddagen kjenner jeg det strekker veldig i mage og rygg, og jeg er trøtt som bare det.

Det er vanskelig for meg å vite hva dette kan være pga at jeg har helt vilt uregelmessig mens (men ikke pcos). Mensen kommer alt fra 2 mnd mellomrom til 5 mnd mellomrom! Sånn har jeg vært fra jeg fikk mensen da jeg var 15 år...

Har en merkelig følelse av at jeg er gravid. Alle symptomene er jo der! Men er også litt redd at det kan komme av en sykdomstilstand...:( Vet ikke helt hvorfor... Har aldri trodd at JEG kan bli gravid...

Her jeg bor akkurat nå har vi et par butikker i nærheten hvor jeg kan kjøpe graviditetstest, og dit vil jeg ikke gå da alle kjenner alle her og jeg ikke har sikret meg fast jobb før i beg. av jan :P

Jeg har heller IKKE lyst å gå til di få legene som er her fordi jeg jobber som sykepleier og er nødt å samarbeide med dem hver dag her... Litt pinglete av meg...VET! men sånn er det... :o)

Hva tror dere? Hva kjente dere på kroppen før dere testet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente at det mensmurret i noen dager, men så gikk det over igjen uten at mensen kom. Da begynte jeg å ane at noe var på gang

Skrevet

Den dirringen du snakker om, hvor er det? Jeg hadde det når jeg var gravid, begge gangene.. når jeg satt på do så dirret det neddi der, akkurat som om en vaskemaskin holder på å sentrifugere i samme rom :P Pluss at jeg kjennte meg på en måte fyllesyk. litt nerver

Skrevet

Bestill tester på nett så har du de i alle fall i begynnelsen av neste uke.

Skrevet

Den dirringen som du sier, kom fra nederst nedi magen:o) Kjenner meg faktisk også litt fyllesyk! Er sånn uggen til tider. I dag har jeg ikke kjent noe særlig utenom at jeg har vondt i korsryggen enda :/ Er det kasnkje et dårlig tegn..?

Skrevet

Kjennes kanskje litt ut som bittesmå bobler av og til :o)

Skrevet

Ville kjøpt graviditetstest på nettet, eller kjørt til nærmeste by og kjøpt en der.

Er jo mulig å spørre ei venninne om å kjøpe en for deg.. så slipper du snakket i alle fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...