Gå til innhold

Noen gifte her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært samboere i nesten 12 år, gift i 4. Så langt, med alle opp- og nedturer, virker det som vi holder sterkt sammen gjennom det meste vi kan komme over i livet, men der er aldri noen garanti. Enda vi elsker hverandre over alt på jord begge to, og jeg kan si sikkert at jeg fremdeles er hodestups forelska i mannen min! Er så stolt av ham og kan ikke tenke meg noe annet enn dette livet sammen med han.

Men, der er aldri noen garanti. Man må bare kjempe for det og jobbe med foroldet hver dag. Aldri ta noe for gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gift vært gift i 11 år og værs kjæreste med mannen min i 17 år.

Skrevet

Vi har vært sammen i 11 år og er gift i 8 av dem.

Skrevet

Vært gift i 8år, kjente hverandre 6mnd før vi gifta oss... Ikke å anbefale, men det funka for oss ;)

Skrevet

Gift i 7,5 år og samboere i 10 år :)

Skrevet

Jeg er gift. Har vært gift i 7 år. Barn nr 3 er på vei og fra før har vi ei på 4 og en på 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...