Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #26 Skrevet 29. desember 2010 Har vært samboere i nesten 12 år, gift i 4. Så langt, med alle opp- og nedturer, virker det som vi holder sterkt sammen gjennom det meste vi kan komme over i livet, men der er aldri noen garanti. Enda vi elsker hverandre over alt på jord begge to, og jeg kan si sikkert at jeg fremdeles er hodestups forelska i mannen min! Er så stolt av ham og kan ikke tenke meg noe annet enn dette livet sammen med han. Men, der er aldri noen garanti. Man må bare kjempe for det og jobbe med foroldet hver dag. Aldri ta noe for gitt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #27 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er gift vært gift i 11 år og værs kjæreste med mannen min i 17 år.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #28 Skrevet 29. desember 2010 Vi har vært sammen i 11 år og er gift i 8 av dem.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #30 Skrevet 29. desember 2010 Vært gift i 8år, kjente hverandre 6mnd før vi gifta oss... Ikke å anbefale, men det funka for oss
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 29. desember 2010 #31 Skrevet 29. desember 2010 Gift i 7,5 år og samboere i 10 år
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #32 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er gift. Har vært gift i 7 år. Barn nr 3 er på vei og fra før har vi ei på 4 og en på 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå