Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er så lei av badebaljen på stellebordet... Den begynner å bli liten og så har den en sånn "hump" nedi som bare er i veien... Vi har badekar, så kanskje et slikt "liggesete" er tingen nå? Babyen er ca 9 kilo og ca 70cm...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 de liggesetene synes jeg er helt forferdelige, har forsøkt et par ganger til sønnen min. Men nå har jeg kastet den. Babyen kan ikke sitte da? Kjøpe sånn antiskli greie å ha i badekaret og la babyen sitte... ellers så er dusjing en favoritt for sønnen min hvertfall... men han er 13 mnd nå da.
ellen-propellen Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Liggeseter er geniale.Jeg har brukt det til begge mine fra de er ca 3 mnd til de kan sitte selv.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Vi bruker slikt sete til vår lille på seks måneder. Jeg synes det er helt prima så lenge han ikke sitter selv.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Takk for svar... Greit å høre litt erfaringer før man tar valget. junior her er stor, men han kan ikke sitte enda. Han er 5 måneder gammel. HI
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Ok. Litt forskjellige erfaringer å lese her. HI
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Syntes det var et mareritt å bruke det. Hun skled ut av setet gang på gang. Kunne bruke det når jeg ikke brukte såpe eller olje i vannet. Men det finnes jo sikkert flere typer.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Hmmm... Kanskje forskjell på tynne og tykke unger? Min er som dere ser ganskje tjukk :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå