Gå til innhold

God jul!! Nå nærmer det seg..


Økning:)

Anbefalte innlegg

Har alle det bra og er uten for store plager? Her går det fint, men begynner å merke de ekstra kg og den store magen. Men det er ikke lenge igjen, bare 2 mnd.. og det går jo fort, sant? Lykke til videre, håper alt går bra med alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God jul til deg også. Og for et fantastisk nytt år dette blir. Magen min er stor og jeg er fødeklar nå!!;) Men må vel bare vente de siste mnd. Går jo så fort.

 

Når i Mars har du termin? Jeg har 8 Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det fint, bare tungt å snu seg i senga og å komme seg opp av senga å de første skrittene etter det, men så går eg det "av meg".

Ellers kjenner eg liv kver dag og smiler like mye kver gang :) Søstra mi og min mor vil så gjerne kjenne sparkene, men kver gang eg roper de bort for å kjenne slutter den lille å sparke, en liten luring her, hehe.

 

 

Termin 10. mars her, med ukjent kjønn :)

 

Ka har dere kjøpt inn av ting ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare fint, bortsett fra rygg/bekkenplager.. skal til kiropraktoren på mandag!

Har ikke fått noe særlig til mage enda, men må si det har tæret litt på samvittigheten min denne julen, føler at jeg har spist å spist å spist..:S

 

Vi har ikke handlet noe spesielt enda, men har pusset opp en gammel barneseng, fått et stellebord på plass, og vognen kommer i slutten av januar. Men jeg er klar til shopping på januarsalget;)

Har termin 8.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er fødeklar og!! Men er nok best for oss alle at poden blir inni der en stund til . Har termin 10. mars, og jada, går fort dette:) Har en liten fra før som akkurat har begynt å gå, så det sliter litt på ryggen å gå etter han, men til gjengjeld er det mye som skjer og det gjør at ventetiden blir kortere. 8. mars er jo i alle fall ikke lenge til.. rett rundt hjørnet det.. hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe enda, skal ikke ha noe annet nytt enn en søskenvogn.. da vi får 2 tette:) Ellers er det en gutt denne gangen og, så klær og leker har vi masse av! ..ja, rart det der, de sparker når de vil.. og det er akkurat som de vet at nå skal mamma vise at jeg sparker, men så lett er det ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...