Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Vi har abonnement "nr.2" på mine foreldres abonnement. Vi har felles antenneanlegg i sameiet. Bor i rekkehus. Har ikke stue der det er mulig å se inn. Vil vi kunne bli tatt? Ja,ja,ja, det er galt og fy meg, men ikke det jeg spør etter her.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Nei da skal dere være ganske så trygge, tror jeg. Men kjøper dere tv, dvdspiller eller abonement i deres navn så vil det jo bli meldt inn og dere må betale.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Vi har kjøpt alt det i mine foreldres navn. Hi
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Ja, de har "peileutstyr" som kan registrere at dere mottar signaler i den delen av huset dere bor i. Da blir det straffegebyr!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Eh nei... ikke om det hele står på foreldrene i foreldrenes hus.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Naboen sitt tv og vår tv er nok ikke mer enn ca seks meter fra hverandre, kan peileutstyret virkelig da finne ut at det er vår tv og ikke naboen sin? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå