Gå til innhold

Acné! -Fortvila!!!! :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått så innmari med acné med graviditeten!!! Har alltid hatt lett for å få kviser, f.eks med mensen, stress, etc... men nå ser jeg f*** ikke ut!!! :( Er så fortvila og vet ikke hva jeg skal gjøre! Bruker ingen spesielle produkter nå, fordi jeg har fått høre det er best å bare bruke nøytral såpe i ansiktet og nøytral krem, men jeg er villig til å prøve hva det skal være.

Noen som kan gi meg gode råd?!

*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ingen tvil om hva hun mener.

Jeg hadde nok tatt meg en tur til hudpleier var jeg deg. Det finnes så mange foskjellige produkter og hudtyper er så forskjellig, ikke bare å anbefale. Det som funket for meg, kan gjøre vondt værre for deg:/

Skrevet

Ikke gå til hudpleier. Gå til doktor.

Der får du produktetene omtrent gratis.

Hudpleiere flår deg økonomisk.

Hilsen hudpleier.

Skrevet

Vet leger så mye om dette da? Ser ikke for meg en almennpraktiker m noe større ekspertise på dette området, men klart om det må resptbelagte produker til vil det jo ikke være noe tvil om å gå dit.

Men det er ingen tvil om at hudpleie er dyrt:)

Skrevet

Reseptbelagte produkter som Skinoren, Delacin og Aberele er nye mer effektivt enn de behandlingene man får hos hudpleiere som ofte koster 5000 kroner.

Skrevet

har snakket med legen om dette og aberela skal ikke brukes som gravid men delacin(?) kan brukes. snakk m legen og få en resept. og om det ikke er farlig for barnet, bruk tilskudd av sink! det hjelper! da mener jeg ca 50mg i døgnet.

d har også effekt.

Skrevet

Zinc-Acne-100-tablets

søk etter det på ebay :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...