C&L snart m BaBy igjen Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Dere som har eller skal ta en privat tidlig ultralyd, hvor gjør dere dette? Takk for svar:)
barbalib har to fine gutter Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg var på Oslo City Legesenter. Ringte i går klokka 14, fikk time i dag klokka 9. 1080 kroner.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 Mange takk for svar! Hvor langt er du på vei, og hvordan synes det det var??
barbalib har to fine gutter Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er 6+4, tror jeg. Det var en stor lettelse, for jeg hadde en bitteliten blødning i går. Jeg fikk se og høre hjertet slå, veldig fint! Damen jeg var hos var veldig hyggelig, og tok seg god tid til å svare på spørsmål.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2010 Så bra at det var en fin opplevelse, og at det lettet deg:) Jeg vil gjerne ta en tidlig UL, men jeg vurderer å vente til uke 11-12. Jeg er fortsatt veldig i tvil, tok ikke tidlig UL med førstemann. Men denne gangen er jeg usikker på om jeg skal gjøre det.
barbalib har to fine gutter Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Jeg hadde ikke gjort hvis det ikke var for at jeg blødde litt. Jeg tok ikke tidlig ul med førstemann, men da blødde jeg ikke en dråpe hele svangerskapet. Jeg synes det var like stort å høre hjertet hos legen med førstemann!
barbalib har to fine gutter Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Når jeg skriver "jeg hadde ikke gjort det", mener jeg bare at jeg ikke hadde gjort det, jeg mener ikke å fraråde deg å gjøre det
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2010 Skjønte den:) Jeg har blitt veldig usikker etter ferien hos svigers som mente at det var lurt å sjekke om alt er ok. De er fra Sveits, og der får man 4 UL i løpet av svangerskapet. Jeg må snakke litt med samboern i kveld, og kjenne litt etter hva jeg selv mener:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå