Monajenten Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Det var moro å lage en tråd for et år siden og dra den opp igjen for å se om noe er oppnådd:-) Lager herved en ny tråd for neste år!! Mine ønsker for 2011: - Jeg håper at jeg får en jobb jeg trives i, i 80 eller 100% stilling i løpet av de første seks månedene. - Jeg har startet mitt eget firma, og det hadde vært veldig gøy å få denne litt mer i gang. Er foreløpig kun helt i startfasen, og har hatt et par kunder, men må drive litt mer med markedsføring:-) - Jeg har veldigveldig lyst på et barn til, og håper jeg kanskje kan bli gravid i løpet av 2011. - Skriver fortsatt opp hus på listen min, men det er vel heller tvilsomt at vi finner noe i området til en ok pris. - Har lyst å bli bedre trent, og gå ned 3-4 kg. I en alder av 26 hadde det vært greit å være fornøyd med kroppen. Kjør på! :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Gøy! Mine håp for 2010 var: -at jeg får meg en stilig jobb (permisjonen er over i mai, men bhgplass fra august) -at vi kan få et lite lån så vi kan kjøpe noe eget til slutt -at jeg fortsatt er gift med mannen min -at guttungen blir bleiefri!!! Jeg har fått meg stilig jobb faktisk! Guttungen er bleiefri. Jippi. Mannen min og meg klarte brasene med slitsom småbarnstid og er fremdeles gift. Hurra. Lån har vi dessverre ikke fått enda. Håp for 2011 blir: -at jeg blir frisk på alle måter (flere kroniske sykdommer har sneket seg på) -at vi får kjøpt oss egen bolig Ellers har jeg det bra, så håper alt fortsetter å være fint:)
Monajenten Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 :-) Jeg la inn svarene mine for 2010 i den andre tråden, kanskje jeg rett og slett skal legge dem her også:-) Håper dere blir friske og raske og får lån! :-)
Monajenten Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2010 Mine ønsker for 2010: - Jeg er ferdig utdannet til sommeren, så jeg håper jeg har en relevant jobb innenfor yrket mitt om et år. Har en drøm om å starte opp for meg selv, men det spørs om det går SÅ fort. Har nok ikke fått drømmejobben enda, men jobber deltid i et fotostudio. - Jeg har en liiiten følelse av at vi har flyttet fra leiligheten og inn i en enebolig, men ingenting er sikkert. Min samboer flytter gjerne langt vekk for å få en enebolig, mens jeg vil gjerne bo i området, men her er det så dyrt. Bor fortsatt i samme leilighet. - Kaaaanskje jeg er gravid innen 2010 er over, men det er vel den minst sannsynlige tingen;-) Ikke gravid:-) - Jeg håper også at min kjære skal finne ut at det kan være koselig å gifte seg, men jeg tipper det er mange ååår til:-P Ble forlovet på julaften, hurra! Skal også ned 8 kg men orker ikke å ha det som noe "nyttårsforsett" for da går det til helvete;-) Har gått ned 6-7 av de kiloene:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Ja:) Takk. Håper du får jobb også. Og du, kroppen din er fin, du trenger ikke mer trening:)
Mammatiljente-09<3 Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Har ikke svart på 2010 tråden jeg..men kan si for 2011:) - håper å treffe drømmemannen:) - spare mest mulig penger (håper på å kjøpe noe eget) - at vi er friske (noen forkjølelser må det bli:p, men ikke noe alvorlig:)) - gå ned 10 kg
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Håper flyttingen til USA for hele familien går problemfritt. Det er ca det hele.
Monajenten Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2010 Oiiiii så spennende kakemonstermosedamen:-D Lykke til!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Året 2010 - Da har vi blitt 4 personer i familien vår =) - Vi har fått innredet 2.etg.. Punkt 1 stemmer Punkt to stemmer nesten, vi er hvertfall godt igang.. Ønsker og håp for 2011: - Bli helt ferdig med 2.etg innen sommer'n.. - Gå ned hvertfall 10 kg, helst 15 - Legge om livsstilen - At bhg-start for lillebror går bra - At lillebror kommer på den avd jeg ønsker
Elle melle deg fortelle Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Ønsker for 2011; - at tantegutten som kommer i mai er frisk og rask - at jeg fortsetter å ha det like bra med kjæresten min og at vi har tatt det litt lenger. Samboere kanskje.. - at ryggen min gir opp å krangle slik
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Kun tenkt meg å gå ned noen kg jeg også. Helst til 65 kg. Er 160 høy. Tenkte å trene 1-2 ganger i uka og slutte med snop på hverdager. Ellers synes jeg du har drømmekroppen jeg da Nydelig er du.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Håp for 2011: - At husbyggingen kommer i gang og blir mest mulig problemfri. - Fint med en fast jobb også, og ikke bare vikariater - At jeg klarer å vedlikeholde min nye vekt og sunne livsstil, endelig fornøyd med figuren min (alder og antall barn tatt i betraktning)
Monajenten Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2010 Du er søt du, Bakoversveis:-)
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #14 Skrevet 29. desember 2010 I 2011 skal jeg være flink, se mindre tv og smile mer. Jeg skal ha bilen på regelmessig sjekk og jeg skal alltid bruke støvler i regnvær. Jeg skal lære meg å strikke, spise sunnere, bake brød, vaske badet to ganger i uka, bruke lue, drikke mindre kaffe, lese flere bøker og innse at min sykelige redsel for elgen er en tvangstanke man kan få bukt med. Jeg skal lære meg å bake kaker, måke snø på skikkelig vis og jeg skal lære meg barnevennlige sanger. Å flaske henne opp på Stein-Torleif Bjella og Rolling Stones er helt ok, men når pikebarnet gråter av at trollmor har lagt sine elleve små troll så er det på tide å lære en gammel rev noen nye triks. Barnevennlige sanger et ett godt triks å ha i ermet på en regnværsdag når man allerede har tatt seg vann over hodet. http://vinterverket.wordpress.com/2010/12/23/luke-nummer-tjuetre/
lille sprelle Skrevet 29. desember 2010 #15 Skrevet 29. desember 2010 ønsker 2011 - At jeg blir friskere enn nå -At snupp holder seg like frisk og fornøyd som nå -At om noe spennende skjer, så er det positivt og ikke negativt. -At mannen min er frisk.... Det var omtrent de samme ønskene jeg hadde for 2010 i tillegg til at jeg skulle gå ned i vekt - og det er jo en av de tingene som er "lett" i fht helse!
Trønderbærta Skrevet 29. desember 2010 #16 Skrevet 29. desember 2010 Ønsker for 2011: - kjøpe nytt hus og solgt det vi har nå - bli gravid - bli mye flinkere med husarbeid og matlaging - spise mer regelmessig, sunnere mat - få trenet hesten min skikkelig
* 5 om dagen * Skrevet 29. desember 2010 #17 Skrevet 29. desember 2010 dette skrev jeg for 2010. Jeg, og vi er nok i eneboligen vi nå har,kanskje vi har fått pusset opp badet og kjøkkenet, men det avhengier av om mannen endrer arbeidssituasjonen, noe jeg håper så ingerlig. og ingen flere barn her, men mulig jeg får nyhet om at jeg blir mormor :-)) og er nok fortsatt godt gift, da vi har et godt og solid ekteskap.... og jeg håper jeg har fått meg jobb, bare en liten en...hehe...(50%) ellers tror jeg alt er som før. ♥5 nisseklemmer om dagen♥ vi har ikke fått pusset opp kjøkken og bad,men fått ferdig stua,og alt ute. (ny kledning,isolert,byttet vinduer, stør ny veranda rundt huset) ingen flere barn, og heller ikke noe barnebarn på gang.det er egentlig like greit.... veldig godt gift :-)) og innen arbeid, så er det muligheter, men ikke noe er sikkert enda. mine ønsker for 2011 er ikke så mange, men jeg håper vi får et like godt år som 2010.
Monajenten Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #18 Skrevet 29. desember 2010 Da blir det spennende å se om det blir mager på oss, trønder:-) Mine to er født i 03 og 07:-)
Poteto Skrevet 29. desember 2010 #19 Skrevet 29. desember 2010 Skreiv ikke på tråden 2010, men skriver her. -At mannen får den jobben han ønsker! da kan eg gå ned i stilling igjen -Alle holder seg friske -litt oppussing på huset, småting her å der. -Kansje eit til barn på vei? -Gå ned 8 kg (men er vell heller tvilsomt si dei har sittet godt i 3 år nå!) -At mannen finner ut at det går an å gifte seg uten å dø! det var det!
Tokatter_USA Skrevet 29. desember 2010 #20 Skrevet 29. desember 2010 Det eneste reelle nyttårsforsettet jeg har for 2011 er det samme som ditt andre, Monajenten. Jeg er også helt i startfasen og må lære meg om markedsføring og produksjon. Stå på
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. desember 2010 #21 Skrevet 29. desember 2010 -Stinkerbelle ønsker seg ring på fingeren, og når monajenten ønsket seg det i fjor og fikk det oppfylt bør vel jeg kunne få det i år? -vil at b12 sprøytene skal funke så jeg har normalt energinivå igjen og har overskudd til å trene igjen. -og om det går som det skal så vil de kiloen som har sneket seg på siden i vår.. 5-6 kg forsvinne av igjen uten at jeg gjør noe big deal ut av det som noe nyttårsforsett. -leve lavbarko, ikke for vekta men for hode,kropp og sjel sin skyld. -og om b12'en funker så skal jeg trene minst 4 og helst 5 ganger i uka.
danieI Skrevet 29. desember 2010 #22 Skrevet 29. desember 2010 jeg ønsker meg at 2011 blir repeat av 2010, bortsett fra alt.
Monajenten Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #23 Skrevet 29. desember 2010 (S)TinkerBelle<3 Jeg syns absolutt at du bør få det i 2011:-D Krysser fingrene for at B12 sprøytene fungerer. Ikke noe gøy å være tom for energi:-(
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 29. desember 2010 #24 Skrevet 29. desember 2010 har ikke svart på 2010 tråden men sier mine ønske/mål for 2011. At jeg får meg en jobb når permisjonen er over i Mars. Gå ned 10 kilo før våren/sommeren At vi får spart en del penger så vi kan tenke på å gifte oss snart At vi kansje kan begynne å se på hvordan muligheten er for å kjøpe hus( har kjøpt leilighet men drømmen er hus) At mannen får en jobb han trives med og som er mer familie vennlig en den han har nå.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. desember 2010 #25 Skrevet 29. desember 2010 Mine mål for 2011: -begynne med lærlingetiden igjen -betale ned mesteparten av billånet -begynne å trene og gå ned i vekt. -kose meg hjemme i permisjonstiden med lillebror som kommer i januar. (var ikke så lett i permisjonstiden med jenta vår, men denne gangen skal det bli annerledes)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå