Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg skal ha en venninne som har en hel del allergier på middag på nyttårsaften, og lurer på hva jeg kan servere til dessert. Det eneste jeg kommer på er fruktsalat, men jeg vil gjerne ha noe litt mer "spenstig". Har googlet litt, men med så mange ting å ta hensyn til ble det litt vanskelig, og jeg fant ikke noe som fristet veldig. Jeg kunne selvsagt spurt venninnen min om hva hun pleier å lage, men jeg kunne tenkt meg å "overraske" henne litt ved å lage noe godt som hun faktisk kan spise. Allergiene er: melk(smør, fløte, is++) hvetemel(gluten) sukker løk
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hva med noen ovnsbakte pærer med honning og så krem av havremelk f.eks.? eller soyamelk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå