Livmor Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Skal brukes ved siden av spekemat:-) Må være enkel!!
verdens heldigste mamma Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Min favoritt: Gode poteter Små, søte tomater, delt i 2 Oliven, skåret i ringer Fetaost i terninger Litt ruccola evnt rødløk, hakket Bland alt når potetene er litt avkjølt etter koking. Om du bruker feta i olje, så heller du litt av oljen over. Kjempegodt og laget på få minutter!
*smula* Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 1 boks lettrømme 1 pakke lettmajones 8 poteter, kokte i biter 1 eple i biter 1/2 løk, finhakket salt og pepper
abella Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Denne får jeg alltid mange gode tilbakemeldinger på, den er frisk og lett og den beste jeg har smakt. 8-10 poteter 2 røde epler ca 2 hakkede sylteagurker dressing: 1 boks rømme litt saft fra sylteagurkene gressløk hvis du har ca 2 skjeer sukker pepper etter smak
sjøsamen Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 denne elsker familien min hvertfall (jeg liker ikke sylteagurk så har aldri i det: 8 poteter litt over halv boks rømme halv pakke majones halv løk i små biter litt purre i små biter 1 ts sennep litt salt litt pepper 1 ts sitronsaft den er kjempe enkel og alle liker den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå