Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hamsteret vårt døde forrige søndag, og det er jo trist nok... Fant ut at siden alle skulle bort julaften og være borte noen netter i forbindelse med det var det greit å vente med å kjøpe nytt...Men, det gjorde vi altså i går. Nå ligger det nye hamsteret(så å si identiskt med det gamle) i buret og sover, og ellers i stua sitter datteren min og ser tv, mens jeg sitter og driver på pc´en, begge to på sofaen. Og brått kommer hamsterballen(lekeball hamstere kan løpe inni på gulvet) rullende mot oss :s Den lå ved siden av puffen buret står på noen meter fra oss, og har aldri begynt å rulle av seg selv tidligere....Etter å ha kommet nesten bort til sofaen, tok den noen piruetter og runder, før den stoppet igjen av seg selv...Nå sitter jeg bare og ser dumt på ballen, siden jeg er litt overtroisk, og begynner å lure...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg er også overtroisk, og opplevde for 12 år siden noe spesielt med hund... Hunden min døde på en bestemt dag i mars måned, det var ei tispe, veldig liten av vekst for rasen, veldig glad i mennesker, men ekstremt skuddredd. Akkurat den dagen min hund døde ble hunden til hun som den gangen var min beste venninne født. Dette var også ei tispe, hun var liten av vekst, kjempe glad i mennesker, men ekstremt skuddredd. Begge fikk kreft i jurene....
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Hvis de hundene ikke kom fra samme oppdretter så kan det være noe mystisk. Hvis de kom fra samme, er det bare tilfeldig tror jeg Jeg tror ikke på sånt =) Kanskje dyr går igjen?! Men jeg har ikke sett noe til mine
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Det var en Berner Sennenhund og en Golden, så det var ikke engang samme rase Og da heller ikke samme oppdretter.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Etter at marsvinet døde, innbilte jeg meg marsvinlyder i lang tid etterpå.... Hehe... Var sikkert bare så vandt med å høre det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå