Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Her er liksom saken. Det ble slutt mellom meg og samboer i sommer. Vi skulle etter plan flytte til to forskjellige sted, men han ble med oss for å se om det fungerte å bo sammen for en periode. Har ikke sagt til venninnene mine at vi flyttet inn sammen for 3 mnd siden, siden det mye mulig ikke kom til å fungere uansett. Flyttet vekk noen timer fra venninnene mine. Nå skal han flytte i Januar, har vi bestemt. Føler at jeg har levd på en løgn i flere mnd, antageligvis vet de sikkert at han har bodd her men de har latet som ingenting.. Når jeg spurte hun ene venninnen om det var greit at han kommer på en nyttårsfest ( for vi er ihvertfall gode venner enda) ble hun litt "rar" i ansiktet, og det blir hun hver gang navnet hans nevnes, så hun vet sikkert greia her. Måtte bare få det ut.. Har liksom skammet meg over å si at vi skulle flytte inn sammen igjen, siden forholdet vårt i flere år har vær så turbulent og de vet om det.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg forteller ikke alt, men noe slikt ville jeg fortalt. Men om det kommer opp, så får du bare si det som du sier det her: at du skammet deg over at dere skulle flytte sammen igjen.
Tante Blås Squaw Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Jeg forteller ikke absolutt alt, men jeg ville nevnt hvorvidt jeg bodde alene eller ikke...er liksom for mye jobb å holde sånt skjult. Jeg skjønner at venninna di ikke vet hva hun skal si, hun må jo lure på hva som egentlig foregår i livet ditt, kanskje er hun bekymret for deg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Til en av mine venninner forteller jeg alt. Skal innrømme at det var ganske flaut å fortelle venninnene mine at jeg og min samboer ble sammen igjen etter ett års pause. Mest fordi svært få av mine venninner hadde sansen for samboeren min. Men jeg hadde ikke giddet å halvlyve om en sånn sak der samboer liksom kommer på besøk, når han egentlig bor hos meg...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Takk for svar dere. Har egentlig ikke vært jobb å holde det skjult, de er her igrunn ganske sjelden.. Har sagt til de at han er her i jula da, men han drar som sagt i neste mnd. Har egentlig bare ballet på seg det her Huff.. Visste egentlig innerst inne når jeg og han flyttet sammen at det ikke kom til å gå, og er egentlig overasket over at vi greide å bo 3 mnd sammen - som venner vel og merke. Var vel derfor jeg først ikke giddet å si noe til noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå