Gå til innhold

Vurderer å kjøpe ny seng, trenger erfaringer og synspunkter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har vært plaget av vond og stiv rygg i ca 6 mnd. Har gått til beh hos kiropraktor uten noe særs bedring. Han lurer på om det kan være sengen.... Vi har en billig rammemadrass kjøpt på bohus for 4-5 år siden.

Vi vurderer derfor å kjøpe ny seng/rammemadrass...

Hvilken seng har dere, og er dere fornøyd??

Noen som jobber et slik sted og kan anbefale noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil dele erfaringer??

Skrevet

Invester i Tempur!

og en terapimaster som gubben kan trene i....

Skrevet

Anbefaler deg en madrass/seng med memoryskum på.(samme som tempur, som er et merkenavn) Den former seg etter kroppen, slik at belastningen blir fordelt på hele kroppen og ikke bare på de tyngste punktene. Det er også veldig bra for de som har dårlig blodsirkulasjon.

Men dere må prøve senga før dere kjøper den! Og gjerne få en ansatt til å se på liggestillingen, om dere ligger riktig i madrassen.

Selv har vi Gold C35, kontonentalseng fra Jysk (jobber der) og er strålende fornøyd. Alle gold madrasser / senger kan du bytte innen 100 dager om dere ikke skulle bli fornøyd.

Skrevet

Vi skal også kjøpe ny seng på nyåret.

Men vi skal ha el.seng. Jeg har selv fått prøve ei slik ei på butikken.

Den mjukna opp ryggen på 2 min. Følte meg som et nytt menneske, og jeg har ikke ryggvondt til vanlig!

Men da samboer er plaget ser vi på dette som en investering i framtida.

De billigste sengene kommer raskt på ca 20 000 kr.

Skrevet

Dere har ryggproblemer å skal kjøpe de billigste sengene? Vil du ikke da få senger med dårlig fjæring og polstring?

Ville jeg heller valgt en madrass fra øverste hylle på Jysk og kjøpt el seng der. Da kommer det komplett på rundt 7000 for to senger på tilbud. Da får du en skikkelig madrass med memoryskum.

Bare et tips ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...