Gå til innhold

Disneyland Paris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der før? Har lyst til å reise dit i sommer, men er veldig usikker da jeg har hørt så mye forskjellig om dette stedet. Noen som ev. har noen hotell å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på:) Må være topp i paris å ta med unger da bli det ikke så lang flytur. Kom igjen noen må ha vært der?

Skrevet

Vært der flere ganger :) Vi var der med barna i sommer:) Bodde på et hotell mellom Disneyland og Paris. Disneyland er kjempefint for barn, men stor trafikk om sommeren og lang ventetid på karuseller :)

Skrevet

Vi var der i sommer, bodde på et svært barnevennlig hotell utenfor Paris, husker ikke navnet her og nå.

Jeg ble veldig skuffet over Disneyland, og også de tre guttebarna vi hadde med (11,6 og 8 år). Det var ikke figurer og temaer som traff blink hos våre gutter, syns det var mer for jenter der. Mye prinsesse og slott etc. Vi gjorde unna parken enkelt i løpet av dagen, souvernir ble handlet, ikke fordi vi VILLE ha noe, men fordi vi syns vi måtte - hadde jo tross alt vært i Disneyland. Jeg kommer ikke til å reise dit mer, skuffende.

Jeg kan imidlertid anbefale Heide Park i Heidelberg, Tyskland!!! Helt utrolig sted, her kunne vi godt ha vært i 2 dager!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...