Gå til innhold

Jobber dere i romjulen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min jobber hver dag, mens jeg jobber kun i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix. Det er en av fordelene med å være lærer ;o)

Skrevet

Nope. Lærer jeg og. Men mannen jobber hele jula.

Gjest Kira er rød på nesen ♥
Skrevet

Jeg jobber litt innimellom, men har med meg pcen hjem. Mannen jobber derimot fra kl 15 til 22 hver dag, har ikke noe valg ettersom han er journalist og avisen må jo ut.

Skrevet

Jepp er på jobb nå, men er lite å gjøre i grunn. Samboern jobber også, men han har fri nyttårsaften. Jeg må på jobb 2 timer på nyttårsaften, og da skal Leah få være med :) Jeg hadde fri på mandag da..og Leah var hos farmor i går, hos mormor og morfar i dag, og i morgen skal hun være hos farfar og kjæresten hans :) Tror hun har godt av en barnehagefri uke selv om vi ikke kan ha fri sammen med henne :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg jobber bare i morra, mannen alle dager utenom i morra

Skrevet

Ja. Jobbet mandag, tirsdag og i dag. Men begrenset arbeidstid til 4 timer og lite/ingenting å gjøre.

Skrevet

Jeg var på jobb mandag og tirsdag, gubben jobber hele uken.

 

Skrevet

Er lærer, så nei, bortsett fra litt retting som jeg må få tatt. Og litt planlegging hadde også gjort seg, for det er ikke sånt det er satt av tid til på planleggingsdagen 3. januar.

Skrevet

Jepp, hele romjula, men idag måtte minsten hentes i bhg pga diaré (eller tenner... Har iallfall ikke sett ei eneste diarébleie på de timene som har gått etter at han ble hentet...), så da blir det litt hjemmesitting allikevel;) Nå sover han også, så her tas alt med ro;) Får ikke jobbet hjemmefra....

Skrevet

jeg er på jobb , og har jobbet hele romjulen...

Telefoner har tydeligvis ikke vett til å la vere å gå i stykker i julen . Slik at en stakkar kan få fri :P

Skrevet

Samboeren jobber hver dag, jeg jobber hver dag utenom idag. Dessuten jobbet jeg lille julaften, julaften og 1.juledag. Så to dager fri fra lille julaften til nyttårsaften i år. Hurra...

Tidligere år har både jeg og samboeren hatt fri fra ca 22/12 til 5/1. Så dette eren ny situasjon for oss.

Skrevet

vi har fri begge to! Ja også har snupp fri fra barnehagen da.

Har jobbet inn timene og er glade for at vi har slike jobber at det går an.

Skrevet

Jeg har jobbet idag, og skal også jobbe i morgen

Skrevet

Skal bare jobbe i morgen:))

Skrevet

Ja hele romjula. Har fri i morgen, men har fri hver torsdag til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...