Ksenia & Anjem Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Samboeren min jobber hver dag, mens jeg jobber kun i morgen...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Nix. Det er en av fordelene med å være lærer ;o)
lille je Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Nope. Lærer jeg og. Men mannen jobber hele jula.
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg jobber litt innimellom, men har med meg pcen hjem. Mannen jobber derimot fra kl 15 til 22 hver dag, har ikke noe valg ettersom han er journalist og avisen må jo ut.
Mammapudding Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Jepp er på jobb nå, men er lite å gjøre i grunn. Samboern jobber også, men han har fri nyttårsaften. Jeg må på jobb 2 timer på nyttårsaften, og da skal Leah få være med Jeg hadde fri på mandag da..og Leah var hos farmor i går, hos mormor og morfar i dag, og i morgen skal hun være hos farfar og kjæresten hans Tror hun har godt av en barnehagefri uke selv om vi ikke kan ha fri sammen med henne
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Jeg jobber bare i morra, mannen alle dager utenom i morra
meg & to små vampyrer Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Ja. Jobbet mandag, tirsdag og i dag. Men begrenset arbeidstid til 4 timer og lite/ingenting å gjøre.
Pippippen Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Jeg var på jobb mandag og tirsdag, gubben jobber hele uken.
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Er lærer, så nei, bortsett fra litt retting som jeg må få tatt. Og litt planlegging hadde også gjort seg, for det er ikke sånt det er satt av tid til på planleggingsdagen 3. januar.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Jepp, hele romjula, men idag måtte minsten hentes i bhg pga diaré (eller tenner... Har iallfall ikke sett ei eneste diarébleie på de timene som har gått etter at han ble hentet...), så da blir det litt hjemmesitting allikevel;) Nå sover han også, så her tas alt med ro;) Får ikke jobbet hjemmefra....
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 jeg er på jobb , og har jobbet hele romjulen... Telefoner har tydeligvis ikke vett til å la vere å gå i stykker i julen . Slik at en stakkar kan få fri
Mandalas Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 Samboeren jobber hver dag, jeg jobber hver dag utenom idag. Dessuten jobbet jeg lille julaften, julaften og 1.juledag. Så to dager fri fra lille julaften til nyttårsaften i år. Hurra... Tidligere år har både jeg og samboeren hatt fri fra ca 22/12 til 5/1. Så dette eren ny situasjon for oss.
lille sprelle Skrevet 29. desember 2010 #14 Skrevet 29. desember 2010 vi har fri begge to! Ja også har snupp fri fra barnehagen da. Har jobbet inn timene og er glade for at vi har slike jobber at det går an.
Musemor med tre søte små Skrevet 29. desember 2010 #15 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har jobbet idag, og skal også jobbe i morgen
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. desember 2010 #16 Skrevet 29. desember 2010 Skal bare jobbe i morgen:))
Libido- Skrevet 29. desember 2010 #17 Skrevet 29. desember 2010 Ja hele romjula. Har fri i morgen, men har fri hver torsdag til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå