Ksenia & Anjem Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Unner dere slike fancy? Vi bruker first price..haha
1881 Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Bruker kun Lambi, men kjøper det når det er tilbud på store pakninger slik at jeg synes ikke det blir spesielt dyrt.
Tante Blås Squaw Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 First Price er min venn når jeg må handle i fedrelandet, men helst handler vi sånn diiiger sekk i Schweden. Husker ikke for mitt bare liv hva merket heter, billig er det i alle fall )
ellen-propellen Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Vi bruker det med ekorn på. Det er litt fancy,men OBS har det på 10kr marked til stadighet.Da hamstrer jeg litt og det blir billigst.
Pippippen Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Kjøper kun dopapir på europris. 6 pack maxi ruller. Akkurat passe myke, og varer lenge i forhold til de kjempebillige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå