Gå til innhold

Hvilket dopapirbruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Unner dere slike fancy?

 

Vi bruker first price..haha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det billigste :o)

Skrevet

Bruker kun Lambi, men kjøper det når det er tilbud på store pakninger slik at jeg synes ikke det blir spesielt dyrt.

Skrevet

First Price er min venn når jeg må handle i fedrelandet, men helst handler vi sånn diiiger sekk i Schweden. Husker ikke for mitt bare liv hva merket heter, billig er det i alle fall :o)

Skrevet

Vi bruker det med ekorn på. Det er litt fancy,men OBS har det på 10kr marked til stadighet.Da hamstrer jeg litt og det blir billigst.

Skrevet

Kjøper kun dopapir på europris.

6 pack maxi ruller.

Akkurat passe myke, og varer lenge i forhold til de kjempebillige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...