Gå til innhold

Gi meg deres beste sparetips! :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier igrunn alt ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sparer en del på

 

- å arve en del klær (har mange som spør om vi vil arve klær til ungene siden nesten alle vi kjenner har eldre barn enn vi har)

 

-kaster veldig sjelden mat. Har restemiddager eller lager nye typer retter av middagen fra i går. Evt fryser ned porsjoner.

 

-leser reklame og handler inn stort når det er tilbud på middager og annet som kan fryses eller har lang holdbarhet. Og ikke minst handler vi mye Omo når det er på tilbud!!

 

- har byttet ut Pepsi max med Cola X (rema 1000 har denne). Den er faktisk like god, og vi er stordrikkere av pepsi max...)

 

-handler leker på salg som vi har liggende til bursdagsbesøk

 

- bruker kun tørketrommelen til håndklær. Resten tørkes under varmepumpen :o)

 

-Fyller bensin søndag kveld/mandag morgen

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...