Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10020751
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Grusomt! At det går an,nå må hun vel miste omsorgen for barna.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Håper moren mistet omsorgsretten til ungene, slik kan vi ikke akseptere. Stakkars barn.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Her mangler jeg forståelse for moren. Kan skjønne at man må ta hånd om en syk slektning, men da må hun sørge for at noen passer barna hennes i den tiden. Dette er grov omsorgssvikt. Hun hadde jo tydeligvis ikke engang sørget for at barna har det varmt, kanskje ikke for mat heller, nei da må det finnes bedre steder å bo.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Dette kommer til å ødelegge disse stakkars barna. Samme skjedde meg som liten, bortsett fra at det ikke var kaldt i huset. Moren min forlatt oss for å dra bort med en mann, sa hun skulle kjøre ham til buss stasjon og så komme tilbake. Hun kom aldri tilbake. Vi ble funnet en uke senere av slektninger. Jeg var eldst og 6 år, hadde en søster på 3 år og en bror 8 måneder. Jeg måtte passe på og ta være på dem i en hel uke. Har aldri kommet over det. Har utrolige problemer med angst, og sjalusi, er redd for å bli forlatt, er redd for å knytte meg til folk. Sliter med VELDIG dårlig selvtillit.. Heldigvis husker ikke søskene mine noe av det, så de slapp disse psykiske problemene.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Godt det skjedde her i landet så barna får hjelp. Ble helt satt ut jeg..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Dette er en tragisk sak,men heldigvis var naboene tøffe nok til å ringe politiet! Det viser hvor viktig det er å bry seg med når det er små barn innvolvert! (naboene kunne jo hentet barna og latt de bli varme til noen kom,men de ringte i det minste politiet)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Å gud. Stakkars deg 09:46. Tragisk som bare det. Hvilket forhold har du til mor (og far?) i dag?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Var ikke noe far inn i bildet, så jeg slipper å forholde meg til det. Vi ble adoptert av de slektningene som fant oss, og jeg hadde ikke noe med moren min å gjøre før jeg ble 18. Nå går det bedre på en måte, jeg legger ikke skylden på henne, selv om psykiateren min mener jeg burde gjør det. Saken nå er at jeg har så dårlig selvtillit at jeg skjønner hvorfor hun fulgte etter den mannen, og vet at hun ble til tiders holdt mot sin egen vilje. Han var utrolig voldelig og drev meg psykisk terror mot henne. Hun kom seg bort fra han etter noen år, men fikk ikke lov å ha oss tilbake. Dagen den mannen døde var den lykkeligst dag i hennes liv. Hun gråt og jublet. Kan ikke noe annet enn å synes synd på henne egentlig. Men barna mine har blitt litt bortskjemt av meg for å overkompensere.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 !0:13 Uff, ja din mor hadde vel sine problemer og psykiske mangler, men det er nå uansett ikke dere barna sin skyld. Tragisk og atter tragisk. Håper du får opp selvtilliten og tar ansvar for deg selv og ditt liv og ikke føler deg som et offer eller at du er skyld i din mor sin oppførsel på noen som helst måte. Barn blir nå ikke bortskjemt på kjærlighet og oppmerksomhet mener jeg forøvrig. Klem.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Huff!!! Nå ble jeg bra trist! Hvordan kan en mamma gjør noe sånn da? Tenk hvor mange som opplever slike ting,som man ikke hører om også. Forferdelig!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 Dette er dypt tragisk! Tviler på at mor mister omsorgsretten for barna...Barnevernet må først sette i gang tiltak i hjemmet... Etter min mening så skulle mor mistet omsorgsretten og foreldreansvar for barna. Hva med å heller sette bort ungene ? En reiser bare ikke i fra ungene sine! Bare bra at disse ungen ble funnet! I verste fall kunne vel ungen blitt funnet død etter en uke...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #14 Skrevet 29. desember 2010 Jeg ble nesten på gråten jeg..ser for meg de stakkars barna sitte under dynen for å holde varmen:(( Det værste er at moren garantert ikke mister omsorgsretten, hun for vel et lite "fy skam deg" så er alt glemt! jævla norge!!!!!
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 29. desember 2010 #15 Skrevet 29. desember 2010 Jeg blir også helt på gråten av og lese om slike grusomme ting som stakkars usyldige barn blir utsatt for. Får helt vondt langt inn i hjerte rota! Ser for meg de stakkars barna klumpe seg sammen fordi de fryser og må holde på varmen.. Håper for guds skyld at barna har det godt nå og blir tatt vare på av noen som virkelig bryr seg om de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå