Gå til innhold

Hvilket sykehus har dere valg?


Mammamedmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Valgt og valgt. Så lenge man ikke bor i Oslo og omegn så hører man vel automatisk til det nærmeste sykehuset, og trenger ikke søke om plass.

 

For min del hører jeg til KK i Bergen, og føder nok der så lenge jeg ikke går mer enn en uke over termin. Da vil jeg til Voss.

KK er veldig strenge på igangsetting, og man kan i verste fall risikere å gå langt over 14 dager før de gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både søkte og fikk på Ullevål :)

hører jo til ullevål å, har hatt flere venninner som har fått på a-hus de har å vært veldig fornøyd med a-hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok St Olav her ja da æ bor på Melhus. Dem e veldig flinke der og har de beste leger i landet.

Lykke til alle sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Ullevål, fikk beskjed at det som oftest er fullt på Riksen, så søkte ikke der..men har hørt at det er like bra begge steder!

Har termin 5. april - en liten tulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal føde på Ullevål nå som sist. Hører egentlig ikke til der lengre, men søkte og var heldig å få plass! Veldig fornøyd der forrige gang, så er veldig glad for å ha fått fødeplass der igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på A-hus, og har meldt meg på fødselsforberedende kurs:) Jeg tror omvisningen er en del av kurset;)

Når skal dere? Jeg skal 9. mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss i Bergen-området er det ikke snakk om å velge..enten føder man på KK eller storken, og vil man så kan man reise til Voss. For min del blir det KK. Er så mange skrekk historier om alle plassene, men konsentrerer meg om at babyen skal ut og at jeg får den hjelpen jeg trenger til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trur nok det er skrekkhistorier om alle sykehus, så fornuftig og tenke slik du gjør. Hovedsaken er jo å få ut den lille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Her blir det Drammen i og med jeg bor i Drammen. Kunne også valgt riksen da jeg har vært igjennom Ivf. Men Drammen er nærmest også har jeg god erfaring med Drammen da jeg har født der før.

 

Skal på samtale på sykehuset 1 mars oi ikke lenge til permisjon som starter 16 mars. Har termin 6 april.

 

Lykke til med valg av sykehus og fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Bor på melhus æ,så det blir nok å føde i Trondheim som sist gang for 5 år sia. Tryggest her. Har jo allle leger som trengs hvis det skulle bli nødvendig og. E jo tross alt 42 år snart,så man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal på ABC-klinikken på Ullevål :)

 

Fødte på vanlig føde på Ullevål sist, men da ble jeg sittende i 3-4 timer på gangen uten noe oppfølging. Så da jeg endelig kom inn på mottak/registreringsrom var jeg kommet så langt at det var for sent å flytte meg på føderom....håper på roligere omgivelser denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Bærum sykehus. Naturlig å velge det siden det kun er 5 min kjøretur dit. Fødte der sist også og var veldig fornøyd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...