Gå til innhold

Blir så totalt oppgitt og frustrert over biomor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har et humør verre enn en berg og dal bane, totalt umulig å forholde seg til. Den ene dagen er hun blid som bare det, alt er bra, og ingenting er problem. Andre dager (de fleste) er det sarkastiske og ondskapsfulle kommentarer mot BF som spiller på samvittigheten hans, og han lar seg selvfølgelig påvirke....

Hun kan klage over hvor lite han stiller opp for barna, men når han spør om å stikke innom for å si Hei når han tilfeldigvis er i området, passer det aldri.

Barna får bestemme innholdet i samværsavtalen mtp samvær, (de er 8 og 12 år), hun bestemmer resten, og mener han bare skal skrive under. Han skal jo bare være overlykkelig for i det heletatt å trefe barna i ny og ne.

Hun klager over at hun hadde så dårlig råd en måned, at hun måtte låne penger av moren for å betale treningsavgiften til ene barnet, mens til julegaver klarer hun jaggu meg å punge ut meg nye laptoper til hvert barn......!! For det MÅ de jo ha når de er 8 og 12 år gamle liksom?

Til og med ikke vi som er sammen om utgiftene ser oss råd til å kjøpe så dyre gaver til noen av barna, og ikke er det nødvendig heller.

Sikkert mange uenige biomødre her, men jeg måtte bare blåse ut litt!!

Det er så mye mer som ligger bak også, hvor manipulerende en "voksen" dame på 33 år kan opføre seg, å bruke barna mot faren, og å kreve penger han ikke har, da han måtte ta opp lån for å komme seg ut av forholdet med henne, slik at hun kunne få sitte igjen med huset og alt innhold.....For at barna ikke skulle lide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt samme situasjon. Eksen hans sine feilprioriteringer når det gjleder penger er et stadig tilbakevendende tema. Det er jo bare å punge ut, for om ikke går det utover ungene. Her gav han henne også huset med alt innhold, og tok selv opp lån for å skaffe tilveie hvitevarerer og møbler. Så samme greia.

Humøret hennes styres av økonomien, av og til er hun kongen på haugen og feilprioriteringene står i kø, da er det dyre det ene og det andre til barna, og neste måned ryker vaskemaskina som hun ikke har råd til å kjøpe ny.

Hvem må gi foskudd på bidrag, dekke nødvendige ting til barna eller steppe inn med ekstra samvær fordi hun ikke har råd til mat, joda det er far, og om han har råd eller ikke er det ingen som spør om.

Skrevet

Åh, fantastisk å høre at jeg/ vi ikke er alene om en slik biomor!

Ja, humøret styres av økonomien, hun er så fornøyd når hun har masse penger, og shopper dyre gaver til barna, og neste måned klager hun over dårlig råd.

Siste var at bf fikk spørsmål om å legge i 800,- til barnebursdagen til eldste barnet.......wtf? Bruke 1600,- på en barnebursdag til en 12 åring?? Og da er ikke gave inkludert....

Her i huset er det jeg som må stå for matutgifter og ting til fellesen, for samboeren har ikke råd til å legge i særlig der, for han betaler mye på lån og i bidrag osv.

Greit, bidrag skal han betale, men når man plusser på avdrag på lånet han måtte ta opp som følge av deres samliv, så føler jeg han/vi blir straffet med enda mer utgifter.

Samboeren min har nå begynt å skjule slike forespørsler han har sagt seg enig i (pga dårlig samvittighet hun trykker over ørene hans), fordi jeg blir lynforbanna, og det er heller ikke OK....*argh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...