Manito Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg prøver igjen. Har forsøkt å få kontakt med deg både på mail og på meldinger her. Hadde vært fint om du svarte;-)
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Var det du som hadde kjøpt en dress eller noe? Mener å ha sett en etterlysning her inne for litt siden. Om du har betalt penger for noe du ikke har mottatt så foreslår jeg at du kontakter admin. for disse sidene og ber om å bli satt i kontakt med vedkommende bak nicket.
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har både adressen, telefonnummer og navnet hennes fordi jeg har fått det av noen andre som kjenner henne. Men jeg vil gjerne at hun tar kontakt selv. Har ikke lyst å lage masse oppstyr med mindre det er grunn til det. Veldig kjipt hele greia.
Manito Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2010 Ja, det var meg som svarte over her. Jeg hadde eget nick for det vinterdresskjøpet.
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Skjønner. Håper det løser seg da;) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå