Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 jeg har skrevet en helt idiotisk setning i en eksamen jeg nettopp hadde som jeg føler ødelegger alt:( vi har skrevet en oppgave der vi skulle definere et etisk dilemma(sykepleie) og analysere den ut i fra aadlands etiske refleksjonsmodell. Denne modellen kan jo brukes i det virkelige liv, der man til slutt skal føre opp eventuelle handlinger man skal utføre når man skal finne løsninger på dilemmaet. Det jeg gjorde feil var å skrive i innledningen der jeg presenterte modellen at: handling er ikke realistisk i denne oppgaven, derfor er det ikke med. Det er jo fordi i en tildelt case ikke kan gjennomføre noen handlinger der man kan se resultater og vurdere dem. Men jeg ombestemte meg til slutt og skrev opp noen eventuelle handlinger man kunne gå videre på. Det var egentlig meningen at jeg skulle ta bort den setningen jeg skrev, siden jeg hadde med handling..men glemte det midt på natten:p huff, stor fare for å stryke? noen som har peiling? jeg bruker å være flink til oppgaver til vanlig, så forstod ikke denne glippen nei:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå