Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Har to gutter på 2 og 6 år, har hovedomsorgen for de. Pappan har de annen hver helg og en dag i uka. Når jeg har barnefri er det venner, trening, og gjøre unna alt jeg ikke får gjordt ellers. Har egentlig ikke tid til noen mann i mitt liv. Og har innsett at jeg egentlig ikke trenger det heller. Tenk at det har tatt nesten 34 år å finne ut. Noen som trives alene med barna sine, og har vært det lenge?
kanutteogkruttet Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Har det på akkurat samme måte. vært alene i over 3 år. Men her er samværet sjeldnere da (kun i ferier). Når barna først er med faren, så går det i jobb,venner og ting jeg ikke får gjordt utenom.... Føler ikke at jeg har tid til noen mann, men behovet er ikke der heller føler jeg, har i grunnen ikke tid til å lete etter de mannfolkene uansett, for har ikke noe form for avlastning når barna er hos meg heller :-p Men slik som det har vært her inne den siste tiden er jeg i grunnen glad jeg ikke har mann, her kommer det ene etter det andre innlegget om at de kunne tenkt seg å donere bort mannen sin osv. :-p hehe Nei, her får det gå som det går. Leter iallefall ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå