Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Lurer på om noen av dere har hatt besøk av julebukker i år? Her blir huset rent ned av unger på Halloween, men har ikke sett snurten av en julebukk enda. Er dette bare noe vi gjorde i "gamledager"?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 ja kom noen unger innom her. Liker ikke julebukker jeg da men. Blir så kaldt i stua når de står å synger laaaaaange sanger
Gjest Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Vi gikk også julebukk i romjula, men i år har det ikke vært noen her:( Koselig med de små som kler seg ut som nisser og synger julesanger (og en grei måte å bli av med julekakene, hehe)
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Vi har aldri hatt besøk av noen. Det er nok veldig ut... Folk ble vel lei av å få tørre kakerester i posen sin! ;-)
ellen-propellen Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Vel,har dere sendt ut julebukker da? Her skal vi gå julebukk torsdag, og gleder oss masse;-)
Gjest Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Jeg sender stadig vekk ut katten for å "tigge" etter gotteri hos naboen ellers så har jeg ikke så mange andre å sende ut;)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Her i Bergen er det vanlig å gå på nyttårsaften. Vi har ikke hatt noen på døren de siste årene, men vi ikke vært hjemme så det vet vi egentlig ikke da.. men vi leier leilighet og det er svært få som finner inngangsdøren vår. Halloween så kom det flere på døra til svigers, men ikke til oss. Dette gjelder alle som går fra dør til dør.. de går til svigers, altså forbi stua vår, men det kommer ikke til oss. Men det kan se ut som et stor hus, så ikke så rart gjerne.. Vi skal være hjemme i år, og snuppa skal gå på sin første tur som nyttårsbukk:-) Hun gleder seg, og er veldig opptatt av hvilken sang hun skal synge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå