Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg har brukt Collett til begge mine gutter, da jeg mistet melka for tidlig. Denne gangen tenker jeg at det samme vil skje igjen, selvom jeg ikke håper det, men hvorfor skal det være annerledes nå... Gutta mine gulpet av Nan, Collett gikk bra, men jeg vet jo at Nan har mer praktiske løsninger (ferdigblandet kartonger etc) og velger nok å prøve det på denne også. Hva erfaringer har dere?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Vår Liten fikk Nan til å begynne med. Så plutselig nektet hun å drikke det. Da gikk vi over til Collett og det går ned på høykant.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 her er det motsatt... vi begynte med collett, det endte med sprutoppkast... nan går helt fint... hadde prøvd først med den ferdigblannede til nan..., da ser du jo om mini tåler det...., og du slipper å kaste masse pulver dersom han eller hun ikke tåler det... koster jo litt...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Jeg trodde det var navn til babyen din du snakket om. Lol! Har aldri brukt noen av delene og vet derfor ikke bedre.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Hva med småfolk? De har også ferdigblandede kartonger. Vi var kjempe fornøyd med Småfolk. Også prøvd Nan, men Collett sa alle luktet så vondt så den styrte jeg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå