Gå til innhold

Tanker rundt Kiwi og bleiepriser i 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies jo at de billige bleiene kun er ut 2010, noen som tror det vil fortsette i 2011? hvis ikke har jeg dårlig tid på å hamstre, har ikke tenkt på det før idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hamstret, tror prisene vil stige på nyåret, de tjener jo ikke penger lengre på Liberobleier så det sier seg vel selv..

Skrevet

Vi har også hamstret litt, greit å ha litt ekstra hvis det viser seg at de går opp til full pris igjen.

Skrevet

Har hamstret over 40 pakker ;-)

Skrevet

Vi har kjøpt first price bleier til under 5 kroner. Kjøpt 25 pakker. Sinnsykt billig!

Skrevet

Jeg spurte i Kiwi-butikken og den ansatte mente alt var over ved nyttår.

Og jeg har hamstret 50-60 pakker siste ukene/mndene.

MEN - First Price bleier koster 4,90 pr pk og disse kan du ta med mange av. Bare Libero/Pampers som har sperre på 4 pk pr handel.

Samme med barnemat, men jeg fikk kjøpe 8 glass likevel i dag!

Skrevet

Dette tror jeg ikke gjelder barnemat fordi jeg bestilte 240 glass for tre uker siden.

Jeg har kjøpt lass med glass hver gang og aldri blitt stoppet

Skrevet

Hvordan er First Price-bleier da? Og hvilke vektgrupper finnes de i? Er det up&go-bleier der også?

Skrevet

Hrmf!!

Jeg har blitt stoppa. En gang fikk jeg beskjed om at jeg måtte ha ett nytt bleiekort. Da gikk det bra.

Skrevet

Coop-bleier får man til 4,90 også , om man har coop-kort. Ellerst koster de 15kr, blillig det også. De synes jeg er veldig bra! 58 stykker i en pakke:)

Skrevet

Jeg har hamstret coop-bleier. Han får utslett av de andre bleiene. De er sinnsykt gode og billige. 4.90 per stykk. Har hamstret til han fyller 3.5 år ca.

:)

Skrevet

Det er nesten bare Up&Go-bleier igjen i kiwi-butikkene her. Og så noen Landlord og First Price. En gang tidligere var det noen Liberopakkerer i størrelse 7, fra 15 til 30 kilo. Antar at baby kommer til å bruke bleier da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...