Gå til innhold

Hvem kommer på treffet 28.01.2011?


Not a quitter ♥ mamma til to♥

Anbefalte innlegg

Jeg kommer dersom jeg ikke ligger på føden eller nett er kommet hjem :P

 

Men satser på å være der og treffe dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8. februar er termin. Har en ekkel følelse av at han vil komme før tiden han her :P

 

Satser på at det kommer en del ja, det hadde vært kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Jeg kommer, så sant jeg ikke ligger på føden den dagen. Er nemlig min termindato :)

Jeg er ny i byen og ser virkelig frem til å møte noen blide jenter for litt skravling og babykos :)

 

Dette blir moro!

 

Marthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mona: ja jeg er redd han kanskje er en av de som ikke innehar tolmodighet ved fødsel hehe, men det vil tiden vise :)

 

Marthe: Hjertelig velkommen til byen og ikke minst på treff, håper å se deg den 28. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Marthe og Nancy: siden dere begge føler tide "kan bli litt knapp" he he, mht termin og utålmodige bebiser... Skal vi skyve treffet frem en uke eller 2?? Jeg har fri fra jobb hver fredag, hva med 14/1 el 21/1. Samme sted og tid??

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ingen av de fredagene passer meg noe videre i grunn. Jeg får eldstemann på besøk den 21 og den uken den 14. er har jeg en del ting på tapetet. Så for min personlige del så passer nok 28. best. Om han kommer før så kommer han før, ikke så mye å gjøre med det hehe, men jeg tar ikke utgangspunkt i det.

Jeg satser på å være tilstede den 28 som planlagt også får jeg heller gi beskjed om det skulle skje noe, jeg har jo nr ditt Mona.

 

Nancy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mona. Er det sånn at vi som har termin i Juni også kan være med på dette treffet? Eller er det bare tenkt på de som har termin frem til Mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!

Beklager sent svar.. har vært litt opptatt de siste dagene :/

 

Ellers så har jeg fri hver dag nå frem til termin :) Så dersom noen skulle ha tid og lyst til å treffes før, så er det null stress for meg!

 

Marthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Si88 og alle andre sørlandspiger som har fått baby i det siste og eller har baby i magen. ALLE er hjertelig velkommen på treff. Håper vi blir mange, gleder meg til å treffe dere som kommer :-)

Klem Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å høre fra deg Marthe :-)

Jeg er med på en treff før 28/1 jeg. Har fri fra jobb hver fredag :-)

Ellers jobber jeg 09-15 mandag til torsdager, men holder til på grim/lund, så luch-treff i byen er mulig :-)

Gleder meg til å treffe deg/dere :-)

Mona :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Har aldri vert på bim treff før å lurer på om jeg skal det nå (: Det høres jo veldig sosialt og koselig ut. Men er det noen som tar med barna/babyene sine? Har ei datter på14 mnd som jeg er hjemme med.

 

Er det mange som pleier å komme på slike treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen skal du/dere være!

Både gravide, mammaer "med barn i bhg" og mammaer med barn "medbragt" er velkomne :-)

Sist, forrige fredag, var vi 2 høygravide og en mamma med en hærlig liten klump på litt over 6 kg :-)

Tipper vi blir 5-6 stykker på fredag 28, litt avhengig om de 2 med termin helt i slutten av januar er på føden eller ikke :-D

Vi sees håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo kjempekoselig ut. Kommer jeg (: Så da sees vi på fredag. Sikkert ikke vanskelig å finne den gjengen der, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, et par av magene er ikke vanskelig å oppdage he he

Evt kan du søke meg opp på vennesiden og sende meg ei melding, så kan vi bytte mobnr.

Hilsen M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logga tilfeldigvis inn her og ser at treffet er i morgen!! Vil gjerne være med jeg også,siden jeg ikke kjenner noen med små bebiser her i krsand. Jeg tar med meg frøkna mi på 2,5 mnd:-) Dette blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg ei venninde også (-: så da blir vi jo noen. Hun har ei tulle på et par måneder. Og hadde aldri hørt om dib/bim! Gjett om hu kommer til å ha noe å fylle kveldene med fremover, hihi.. Sees i morra (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...