Gå til innhold

Gravid helt uten symptomer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært gravid uten å merke

noe som helst uten om uteblitt mens?

Gikk det bra?

 

Er 6+ og merker absolutt ingen ting...

Blir litt bekymret! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk gravid til uke 20 uten å merke noen ting. helt til uke 14 uten å vite det selv.

 

Er nå 34 uker og tror jeg har fått alt nå heller jeg.

Skrevet

Gikk gjennom et helt svangerskap og eneste jeg fikk var manglende mens og en voksende mage.

Skrevet

ps. og ja, det gikk bra. har en nydelig datter på 10 måneder :-)

 

23:15

Skrevet

første tegnet hos meg var spark i uke 20! :) å litt kvalm i uke 30-32. eller kun magen :)

Skrevet

Jeg var ikke "overbevist" før tidlig UL i uke 12... Dette var barn nr 2. Med nr 1 spydde jeg som en gris fra før jeg ventet mens.

 

Har under 3uker igjen til termin

Skrevet

Ååå tusen takk for svar alle sammen.

Vet jo inneRst inne at jeg bare skal være glad til.

Er 2. svangerskapet dette her og da kjente jeg det

så godt i puppene. Men nå merker jeg som sagt ingen ting.

Men det blir nok en tidlig ul denne gangen også bare for å se at

det er noen der :)

Skrevet

Jeg merket ingenting. Hadde mens-lignende blødninger, litt uregelmessig men ikke nok til at jeg tenkte tanken. Følgelig oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før uke 20, jeg fikk sjokk. Tenker ofte tilbake om jeg ikke bare MÅTTE få det med meg, men kan helt ærlig si at jeg hadde ingen grunn til det.

 

Det rare er at i løpet av 2 uker etter jeg fikk vite det passet absolut ingen av klærne lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...