Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Har hatt omgangsyke i huset siden julaften.Flere?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Tre av fire hadde det på omgang rett før jul, innimellom to omganger med vannkopper Jeg vil ha sommer!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 vi hade omgangssjuken uka frem til julaften, også har jeg blitt dårlig med influensa eller noe i den duren nå... Jeg hadde en kraftig forkjølelse et par uker før det gien, og egentlig gått å hanglet siden i høst... må si jeg begynner å bli mett av sjukdom sjøl:/
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Før jul hadde jeg og jentene en omgang hver med omgangsyken + jeg var stekt forkjølet. Julaften fikk ene jenta igjen omgangsyken, 2.juledag fikk jeg den igjen og samme kveld fikk mannen influensa. God jul sa noen ( Håper vi får kost oss til helgen. Virker som veldig mange har det slik i år.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Fra julaften til nå er jo ingenting... Her har vi holdt på med omgangsyke siden 2uker før jul, først nå er alle friske. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Takk for det. ) Mannen begynte julaften og er ikke bra ennå. Eldstemann i går og jeg i natt. Minsta ikke ennå, men er redd hun og kommer til å få det. Håper det går fort over, men har skjønt det henger i en stund. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå