Gå til innhold

noen fra kristiansand??


aluwini

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er gravid for første gang, er overlykkelig og gleder meg masse.

 

Men ingen av mine nærmeste skal ha barn i august eller rett før etter, så hadde vært hyggelig å snakke med noen andre fra kristiansand som har termien rundt om i den tiden??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er også gravid for første gang og bor i Kristiansand:)

 

Moro å følge andre fra samme område.Lurer på om vi er flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er også gravid for første gang. Jeg bor ikke i Kr.sand, men ikke langt fra, så det blir der jeg skal få den ut om noen måneder...!! :)

Jeg er også kjempe overlykkelig, og gleder meg kjempemasse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er også gravid for første gang. Bor ikke i Kr.sand men et kvarter unna. Er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

heisann :-D jeg bor i kr.sand men er fra stavanger :-) har dere kr.sand damer lyst å treffes? har ikke så veldig mange kjente eller venner her nede enda da jeg bare har bodd hær i 1,5år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært kjempe hyggelig å samlet noen stykker, ekstra gøy når alle har termien nogenlunne samtidig:)

 

Hvor gamle er dere? Jeg er 22 og bor i byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er gravid med min første, foreløpige termin 17 august og til mandag er mitt første besøk til jordmor<3

Jeg er 26 og bor i kr.sand :) Har heller ingen venninner som skal ha rundt sommer-tider...neeeesten litt ensomt, he he!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh så gøy! jeg skal til jordmor 2 februar, blir spennendes:) har termien 12 august:) Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som har termien ca samtidig:)

 

Har dere begynt å kjøpe inn noen ting?

Hva har dere på ønskelista?

Eller gjort noen tanker rundt utstyr og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin er flyttet litt til 13 august, haha, men hvem vet. Vi har hvertfall ca samtidig uansett.

eg skal ha tidlig ultralyd pga PCOS og da får jeg vel vite mer nøyaktig termin:) Pga PCOS er det vanskelig å beregne ordentlig uten UL.

GLEDER meg stort til det og til å høre hjerteslag<3

 

Jeg har kjøpt seng faktisk allerede siden ei venninne skulle selge sin. Den er kjempefin med "himmel" over:) Sukk. Har ikke kjøpt inn mer, men er mye på "sjekker`n" for å finne ut hva som passer best for oss, mtp vogn, stellebord osv. Har tenkt liiiitt på Brio Go vogn (Duo). Noen som har hørt noe om den?

 

Hva med dere?:)) Skal dere være med i barselgruppe osv? Det har jeg kjempelyst til, men vi får vel vite om hva som finnes av jordmor litt senere kanskje?

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 30 og skal ha nr2. vi gleder oss masse. var hos legen forrige uke og han var veldig fornøyd, veldig godt det. vi må kjøpe søskenvogn til våre ettersom nr1 ikke er fylt to når nestemann kommer. så kikker litt på det, ellers har vi vel alt av utstyr etter nr1.

hadde vært hyggelig å treffe flere som skal ha rundt samme tid.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Koselig å se det er flere. Jeg har heller ingen kjente som skal ha barn. Jeg er 29 og skal ha første. Foreløpig termin er satt til 31.aug. Veldig spennende. Har ikke handlet inn noe utstyr enda.. Var på utvendig ultralyd på torsdag og fikk se bevegelse. Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevnte ikke det tidligere i tråden, men er 30 og termin er foreløpig 23 august. Har vært til tidlig UL og fikk da se en liten turner gitt. Kunne ikke se kjønn ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så mange kristiansandsdamer det var her inne da! Er også fra kristiansand / Iveland og har termin 9 aug (-: Skal på treffet den 3 mars, om alle dere også kommer kan vi jo fylle en hel liten restaurant, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...