Gå til innhold

Dere som kan mye om barneseter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres mening om Besafe combi x3? Er det et bra sete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannen min jobber i bilbransjen, med deler og utstyr. HAn har vært på forskjellige konferanser om sikkerhet i bil, og BeSafe scorer alltid høyt på sikkerhet. BeSafe har veldig god hodebeskyttelse, solide matrialer og skikkelig seler. De kan være litt knotete å sette inn, og tar litt plass, men vi har BeSafe x3 i vår primera sedan og det går fint, dog det er fremovervendt da, gutten på 2,5 år klarte ikke å sitte bakovervendt siden han har brukt skinner og de ble klemt mot ryggen av sete og det ga smerter, så nå nekter han å sitte bakovervendt:/

Men disse setene er veldig bra når det kommer til sikkerhet, og hvis du får en av de ansatte i en bilforetning til å vise hvordan man skal feste sete skikkelig er det helt urokkelig! Og barnet sitter veldig komfortabelt i det, og det er minst like viktig, for unger som sitter ubehagelig skriker :P

Skrevet

tusen takk for et fint svar. Han i butikken anbefalte oss det, men jeg er alltid litt skeptisk til selgere. :) greit å høre om andre sine meninger og

Skrevet

Besafe combi x3 er et bra sete,tar mye plass da. Vi har selv besafe combi x3. Men jeg vil faktisk anbefale besafe izi kid. den har vunnet over 5 tester.

Skrevet

jeg har jobbet i barnebutikk i flere år nå, og vi selger også de fleste typer barnesete.

Personlig bruker jeg kun Besafe seter, og er også de jeg annbefaler til de som er usikre.

Tar litt større plass og noen seter kan være tyngre enn andre, men det er virelig vært det. (Kjøper du brukt, vær veldig obs, jeg hadde aldri kjøpt på finn eller lignende. Har de som selger det mistet det hardt i bakken eller kræsjet med det, så er setet ubrukelig).

Lykke til å håper du finner et sete som passer perfekt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...