Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Jeg er sammen med en mann på 34 år som har 2 gutter på 5 og 9 år som han harmed 2 forskjellige mødre. Vi har fått et barn sammen nå og det har vært veldig tøft helt fra graviditeten...mange plager for både mor og barn:( men nå ser det ut til å gå bedre Jeg er ung, 22 år og angrer av og til på valget jeg har tatt(angrer ikke på at jeg fikk barnet), men angrer på at jeg fikk det med en så mye eldre mann med 2 barn og 2 mødre å forholde seg til... Jeg er glad i barna, men det er vanskelig.. Mødrene har hatt mye kontakt med barnevernet pga omsorgssvikt, stakkars barn, men mødrene nekter å gi far omsorgen...(de sier selv de trenger pengene...hørt sånn), mødrene ringer HVER dag flere ganger for dagen og snakker i 99% av tilfellen bare om alt annet enn barnet....og mannen min tør ikke legge på fordi da truer de han med både det ene og det andre(nekter å sende barnet til oss foreksempel)... Det har vært så utrolig mye og jeg knakk helt sammen og fikk fødselsdepresjon, det var ikke sånn her det skulle bli...men gjort er gjort og jeg kan ikke gå fra mannen pga han har barn og 2 kvinner som ødelegger for oss... Nå må ikke dere mødre som har stemødre til barna sine komme å si at jeg er en sjalu og umoden stemor, det er jeg ikke...jeg behandler de likt som med vårt barn sammen...og jeg er ikke sjalu på mødrene..jeg kunne så ønske de var slik at man kunne ha en vanlig samtale med dem og møttes på vanlig måte, men det går jo ikke:( Måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Kanskje det hadde vært greit med en time på familievernkontoret, de kunne gitt dere noen råd om hvordan dere skal forholde dere til mødrene til de to andre barna. Lurt å gjøre det før du blir helt ødelagt og forholdet ryker. Kjenner noen som har vært til samtaler ang liknende problemer. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Takk for svar familievernkontoret nekter de å være med på, mannen min prøvde å få dem med uten hell:( Dette går utover svigerforeldrene mine også, altså besteforeldrene til ungene...mødrene behandler dem så respektløst:( uffdet er så vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 uff kjipt når det skal være slik:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå