Gå til innhold

Elkjøp og retunering av varer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man levere inn et kamera (så vidt vært i bruk), er akkurat som nytt innen fristen på 14 eller 30 dager, og få igjen pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de sånn fornøydgaranti kan du vell kanskje det?

Hvis ikke, vil jeg nok tro at de ikke tar i mot en brukt vare. De kan jo ikke selge den videre. Jeg hadde blitt veldig sur hvis at jeg i god tro kjøpte en ny vare, men så var den brukt fra før av.

Skrevet

PÅ alle butikker som har fornøyd garanti kan du levere inn igjen varer som er brukt ja, og vi andere risikerer faktisk å få brukte varer, de resetter bare produktet og pakker på nytt så vi ikke tror det er brukt...

Skrevet

Ja, du kan levere kameraet innen 30 dager og få igjen pengene, evt kreve mellomlegget tilbakebetalt dersom kameraet er billigere nå enn hva det var da du kjøpte det..

Skrevet

Ja, du kan returnere det innen 30 dager å få pengene tilbake om du ønsker det. Selv om det er brukt. Du kan også få mellomlegg tilbake hvis varen har blitt billigere innen 30 dager.

0g varen skal selges som en B-vare med redusert pris, til deg som sa at andre risikerer å kjøpe brukte varer. Det er ikke tilfelle, B-varene står merket med egne prislapper og redusert pris.

Skrevet

Bare husk kvittering... Elkjøp løfter ikke en finger for deg om du ikke har kvitteringen.

Skrevet

Vel samboeren min fikk noe til jul fra jobben så vi hadde fra før av.

IKKE kjøpt på elkjøp. Men i dag leverte han den tingen inn på elkjøp og fikk tilgodelapp på 1900 kr!!

Og som sagt varen var ikke kjøpt der en gang..og ikke kvittering hadde han heller, dette var en gave fra jobben...

Så nå kan vi legge til den tilgodelappen å kjøpe oss det vi vil, blir nok kamera..hehe genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...