Gå til innhold

Andre som ikke er "tynne" men normale....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg er slank. Men ikke trent...har lovehands selv om jeg bruker str 38 og veier 65 kg (173cm høy)

Har lyst å gå ned ett par kg..men har tidligere slitt med bulimi i ett par år og er livredd for tilakefall..

Det værste er vel at jeg ikke er fornøyd med kroppen min....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok....

Skjønte ikke helt misjonen med dette innlegget

Skrevet

Sånn er jeg også, altså normal men ikke tynn. Har selv slitt med bulimi og gått opp og ned i vekt, men har nå vært relativt stabil siden april (hurra!)

Er 163 cm høy og ca. 57 kg, har også love handles;-) Er heller ikke fornøyd og vil ned 3-4 kg.

Skrevet

Poenget mitt var vel at jeg bør begynne å trene! hehe

HI

Lat som jeg er...

Skrevet

Jeg veier 1-2 kg mindre enn deg og er nesten 10 cm tynnere enn deg og bruker samme klesstørrelse - jeg tror jeg hadde gått for å stramme opp litt fremfor å ta av noen kg.

Beveg deg!

Skrevet

Jeg veier omtrent det samme, er 10 cm lavere og bruker samme størrelse i klær - anbefaler deg å trene!

Skrevet

10 cm tynnere? du mener vel lavere:)

Ja jeg vet..veier jo egentlig ikke såå mye..veide meg nettopp..veier faktisk 64 kg..så har tatt av 1 kg..men alikevel...noen ganger må jeg opp i 40 i klær...topper..siden jeg er ganske lang...

Jeg burde trene ja..men føler jeg legger på meg av det...beste er vel å jogge..ikke trene styrke...

HI

Skrevet

Hørtes ut som meg dette :) veier det samme, bruker samme str. og er like lang... jeg har en kroppsfasong jeg ikke liker, dvs. den er vel ikke så verst, men funker dårlig med høyden på buksene...de er for lave og jeg får såkalte lovehandles :( for å få de til å sitte litt, så må jeg ha de litt trange i livet og da tyter formene mine ut, hvis noen skjønner, he he. Så skal ut å handle på salg nå og håper på å finne bukser som er litt høye i livet! Ellers har jeg en stor plan om å slanke meg litt til sommeren, det blir ved å bevege seg mer og kutte ut all godisen...

Skrevet

Her også..men jeg kan ikke ha for høye bukser heller, føler ræva blir så avlang da!

HI

Dongeribukser hater jeg å kjøpe...takk for tights:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...