Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Sitter her med magen opp under haka igjen og en befriende følelse av lite trykk på blæra. Men det hjelper lite når det er mindre enn to uker til termin og snuppen igjen har lagt seg godt til rette med rumpa ned..... Lå i hodeleie frem til uke 34 og i seteleie fra 34 - 37. Så fant han ut av hvilken vei som var "rett" og la seg med hodet ned - helt til i dag....og har igjen tatt salto og snudd seg.... Noen andre som har opplevd dette? Det sies at tredjemann er en luring, men nå synes jeg det snart er nok!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Hei Min mini lå i hodeleie fra uke 28 til 37-38, deretter seteleie en helg før han fant ut at det var best å snu seg igjen. Kom heldigvis med hode først. Jeg hadde veldig mye fostervann (uten at jeg hadde svangerskapsdiabetes e.l) og baby var bare 3 kg så hadde god plass. Har hørt at det kan hjelpe med akupunktur. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Joda, det er mulig! Hos en venninne av meg snudde barnet seg til seteleie - under selve fødselen!!! Jordmora sjekket først leie - hodeleie, alt vel. Så snudde jordmora seg bort fra venninna mi, og hun kjente at barnet snudde seg rundt. Hun sa til jordmora at hun måtte sjekke leie en gang til, for barnet hadde snudd seg, men det mente jordmora var HELT umulig. Likevel sjekket hun en gang til - og nå lå barnet ganske riktig i seteleie! Jordmora trodde ikke sine egne øyne (eller hender), og krevde at det ble tatt ks, for dette ville ikke hun være ansvarlig for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå