Gå til innhold

Har dere det mer rotete enn normalt i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor 4 stk i en bolig på 115 kvm, føler det flyter her hver jul.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av alt. Tomme esker etter julagaver, bokser med julekaker (skapene er allerede fulle), masse nye leker overalt, nye jakker og sko til en allerede full garderobe. Vil ha orden!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mye mer rotete! Nye leker som barna vil leke med, esker og papir over alt, nye klær osv. Tar som regel en liten uke ut i nyåret å få ryddet alt unna og organisert det.

Skrevet

Nei, på ingen måte. Har det mer rotete ellers :-)

Skrevet

Litt mer rotete siden vi er mer hjemme, men alt av julepapir og esker blir kastet ut med en gang på julekvelden etter at alle gavene er åpnet.

På lillejulaften eller julaften morgen ryddes mesteparten av "gamle" leker vekk slik at det er plass til nye.

Rydder alt hver kveld når ungene er i seng.

Skrevet

Nei, vi har det ikke noe mer rotete. Men det er fordi jeg hater rot! Noe av det verste jeg vet. Så her blir kakeboksene plassert på oppå kjøleskapet, tomme esker etter julegavene ble tatt ut på juleaften, nye leker får sin plass med en gang, og klær blir lagt på plass. Men for oss er dette en selvfølge, så det er ikke noe stress eller mas for oss. Selv om det kan virke slik på innlegget:)

Men dagene før juleaften derimot! Da er det mye rot her. Ferdiginnpakket gaver, ting som skal pakkes inn, julepynt i esker, masse klesvask etc.

Skrevet

Jeg hadde, fordi jeg har vært sengeliggende og det har mannen i huset også. (i ei uke nå, gimme a break liksom!)

Fordelen er at svingermor har forbarnet seg over oss og vært innom to dager nå. Hun like rå ha litt å gjøre så nå har jeg det ryddigere enn jeg har hatt det siste halvåret snart :P Takk svigermor"

Skrevet

Nei, her er det ryddigare. Dvs 1. juledag er det nok litt meir saker utover enn ellers (ryddar ikkje vekk pakkane før vi legg oss kvelden før), men i dag er det i alle fall betydelig meir ryddig enn til vanleg.

Skrevet

Nei har det faktisk mer ryddigere enn ellers:)

Julaften feiret vi ikke hjemme, men når vi kjøper noe nytt så kaster vi alltid papir/esker med det samme!!

Skrevet

Nei, mye mer yddigere i jula enn ellers! Stort sett strøkent hele jula, bortsett fra litt leker som snuppa drar utover. Skulle ønske jeg klarte å ha det like ryddig ellers. Er ikke flink nok til å ta ting etterhvert :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...