Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #1 Skrevet 28. desember 2010 Har vært i familiemiddag i dag. Plutselig sier den ene tanten min at de hadde vært i familielunsj dagen før og da de gikk fikk de vite at begge sønnene i huset hadde hatt omganssyken dagen før og på natta. Tanten min ble så irritert for at de ikke hadde sagt fra fordi hennes mann og tre av barnebarna hadde blitt syke og kastet opp hele natta. Jaha?!?? Det falt henne liksom ikke inn å si fra til oss. ARRRG!!! Ikke sikkert at vi får det, men likevel, med en 3-åring og baby i hus er jeg ikke så jævlig keen på sykdom midt i jula!
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 28. desember 2010 #2 Skrevet 28. desember 2010 Så dårlig gjort!! Krysser fingre for at dere holder dere friske!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Krysser fingrene her også! Takk, "m@mm@ til 4, sn@rt 5" :-) HI
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Irriterende! Omgangssyka er det verste jeg vet så sier alltid ifra og holder meg unna familiebesøk. Man burde gi andre et valg!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Veldig irriterende! Og utrolig snålt når tante irriterer seg over at andre ikke forteller det til dem slik at de blir syke ikke klarer å si fra til oss. Åhh! Jaja, gjort er gjort og spist er spist. Får håpe på det beste;) HI
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Ja, den var riktig så gjennomtenkt fra hennes side Håper dere slipper
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Skjønner at det er irriterende, men tror neppe tanta di kan skylde på de de var på besøk hos om de ble syke samme kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå